پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

 احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با موافقت سرمربی این تیم نیم فصل از جمع سرخپوشان  جدا شده و راهی تراکتورسازی خواهد شد.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: نوراللهی با توجه به نیمکت نشینی و صحبت هایی که با برانکو داشته نیم فصل سرباز شده و راهی تراکتورسازی خواهد شد.

نوراللهی با یک واسطه طی روزهای گذشته با یکی از نزدیکان آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مذاکراتی انجام داده و به توافق نهایی دست یافته است. بخشی از مذاکرات انجام شده درباره مسائل مالی بوده و مسئولان تراکتورسازی به نوراللهی اعلام کرده اند از نظر قانونی برای پرداخت پول به بازیکنان سرباز مشکلاتی دارند و تا جایی که بتوانند پرداخت هایی به او خواهند داشت.

پدر نوراللهی از رزمندگان جبهه بوده و فرماندار آزادشهر است و برادر دیگر نوراللهی هم از سابقه ایثارگری پدرش برای معافیت استفاده کرده است. احمد نوراللهی می‌توانست تا پایان در فصل پرسپولیس بماند و با توجه به کسری خدمت که شامل او می شود وی مدت ۷ ماه سرباز تراکتورسازی خواهد بود و ابتدای فصل آینده به پرسپولیس برمی گردد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس هم این خبر را  تایید کرده است. از طرفی سرمربی پرسپولیس با جدایی محمد انصاری دیگر بازیکن این تیم مخالف است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)