پرسپولیس نیوز :  با حضور امید عالیشاه در دقیقه 75 بازی با گوام جمع پرسپولیسی های حاضر در تیم ملی جمع شد.

کارلوس کی روش 3 بازیکن از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرد که از بین آنها مهدی طارمی 90 دقیقه در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و در اواسط نیمه دوم رامین رضاییان و امید عالیشاه هم به زمین آمدند تا بدین وسیله به تمام بازیکنان پرسپولیسی در تیم ملی فرصت بازی کردن برسد.

در حالی که در مقدماتی جام جهانی 2010 و البته بازی های نهایی بیشتر استقلالی ها بودند که نقش پررنگی در بازی های تیم ملی داشتند، به نظر می رسد این بار نوبت به پرسپولیسی ها رسیده که ترکیب اصلی تیم ملی را در دست بگیرند.

 

 امید عالیشاه وینگر پرسپولیسی تیم ملی در دقیقه 75 بازی مقابل گوام برای اولین با پیراهن تیم ملی وارد میدان شد.

 

عالیشاه که با پیراهن شماره 7 به جای اشکان دژاگه وارد میدان شد ازهمان ابتدا پرجنبش و جوش نشان داد و به سرعت در همکاری با وحید امیری حمله ای را در روی دروازه گوام سازماندهی کرد که توپ ارسالی امیری با برخورد به صورت عالیشاه نصیب گوامی ها شد.

عالیشاه، رضائیان، طارمی و مهدی ترابی 4 بازیکن تیم ملی هستند که مجموعه بازی های ملی آنها به 10 نمی رسد.

 

 برابر گوام تیم ملی کشورمان تعویض اول را در دقیقه 64 انجام داد، رامین رضائیان در این دقیقه جای وریا غفوری را گرفت. رضائیان یک دقیقه بعد سانتر کرد تا ضربه سر طارمی بدل به گل شود.

اما تعویض دوم تیم ملی در دقیقه 70 با ورود مهدی ترابی جای سردار آزمون و دقیقه 75 با آمدن عالیشاه جای دژاگه ثبت شد، گل ششم تیم ملی با حضور این 2 ثبت شد. پاس جالب امید عالیشاه به مهدی ترابی و ضربه او، در حالی که گلساز و گلزن هر 2 تعویضی بودند. به عبارتی از 3 تعویض و در حالی که 3 یار تعویضی روی هم 60 دقیقه بازی کردند، یک گل و 2 پاس گل به دست آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)