پرسپولیس نیوز : فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم را شرح داد.

 روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی موفق شد تیم فوتبال ملوان را با یک گل شکست دهد البته این بازی برای سرخ‌پوشان تلفاتی را داشت چرا که چون بازیکن این تیم مصدوم شده و وضعیت آنها هنوز مشخص نیست.

میثم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص گفت: روز گذشته متأسفانه سه بازیکن مصدوم شدند و به همین دلیل امروز باید وضعیت آنها مشخص شود.

وی ادامه داد: احمد نوراللهی در دقیقه 30 بازی از ناحیه مچ پا مصدوم شد اما به دلیل اینکه شرایط تیم بغرنج بود و به دلیل مصدومیت مهرداد کفشگری پیش از آغاز بازی این بازیکن با درد بازی را ادامه داد. امروز باید وضعیت نوراللهی را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم در خصوص وضعیت او به صورت دقیق صحبت کنیم.

فیزیوتراپ پرسپولیس اظهار داشت: از طرف دیگر پیش از آغاز بازی مهرداد کفشگری در زمان گرم کردن از ناحیه عضله دوقلو دچار مصدومیت شد و او باید امروز MRI بدهد تا وضعیت مصدومیتش مشخص شود.

علیپور تصریح کرد: در اواسط بازی هم بابک حاتمی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد که این بازیکن هم باید امروز MRI بدهد تا از شرایط او هم مطلع شویم.

فیزیوتراپ پرسپولیس درباره وضعیت فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس که دچار مصدومیت جزئی شده بودند، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن مشکل خاصی ندارند و با بهبودی وضعیتشان امروز تمریناتشان را با پرسپولیس از سر خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)