مربی تیم صبا گفت:پرسپولیس در بازی با صبا به دهه 60 برگشته بود و سیستم بزن زیرش را به خوبی انجام داد.

نادر فریاد شیران در گفت و گو با اوج درباره حواشی رخ داده در بازی صبا و پرسپولیس عنوان کرد:همه جامعه فوتبال هم دایی را می شناسند و هم مایلی کهن را و نیازی نیست من در این باره توضیحی بدهم.تاریخ فوتبال می تواند حکایت کند که مایلی کهن چند سال پیش مربی دایی بود و آیا دایی حرمت پیشکسوتش را حفظ کرد یا نه.

وی درباره اینکه پیش بینی می کرد دایی قبل از بازی به سمت مایلی کهن نرود گفت:من مطمئن بودم که دایی به سمت مایلی کهن نمی آید و این مساله را قبل از بازی هم گفتم.البته حاجی مایلی گفته بود اگر دایی بخواهد به سمتش بیاید او به استقبالش می رود اما دایی مثل بازی با گهر ترجیح داد مربی و پیشکسوتش را نبیند.

مربی صبا درباره اینکه دایی گفته است دو بار مایلی کهن را در دادگاه محکوم کرده است اظهار داشت:مایلی کهن هم یک بار دایی را محکوم کرد.منتها نکته این بود که مایلی کهن در دادگاه هم حرف هایی که زده بود را تایید کرد و زیر حرفش نزد.

وی ادامه داد:مایلی کهن گفته بود اگر دایی برای همه دایی است برای من خاله هم نیست.همین حرف را در دادگاه هم بیان کرد.با این وجود همه به یاد دارند که سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با مازیار ناظمی چه فحشی به حاجی مایلی داد.صدایش هم موجود بودتفاوت حاجی مایلی با برخی افراد این است که روی حرفش می ماند حتی اگر به ضررش شود.

مربی صبا افزود:جالب اینجاست که دایی در آن مقطع  دادگاهها ضیافت افطاری برپا کرد و یکی از مسولان عالی رتبه قضایی را به این مراسم دعوت کرد.به هر حال او همیشه به دنبال لابی با خداست.

وی ادامه داد:باز درود به شرف شیرینی که به رغم اینکه ورزشی نیست به سمت نیمکت صبا آمد و با مایلی کهن خوش و بش کرد.از او انتظار نداشتیم ولی مرامش را نشان داد.

مربی صبا درباره جریان مسابقه گفت:پرسپولیس در بازی با صبا به دهه 60 برگشته بود و سیستم بزن زیرش را به خوبی انجام داد.این تیم با شلوغ کاری به گل رسید. این روشی بود که تیم 20 میلیاردی در برابر یک تیم جوان نشان داد.

فریادشیران افزود:به دایی توصیه می کنم هواداران میلیونی پرسپولیس را مصادره نکند.این طرفداران که امروز او را تشویق می کنند در گذشته سومدیک را هم تشویق کرده اند.پرسپولیس مال هوادارانش است و هر کسی نباید آنها را متعلق به خودش و محبوبیت خودش بداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)