پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: امروز تمرین خوبی انجام دادیم و برای مسابقه یکشنبه آماده می شویم.

سید جلال حسینی در نشست خبری امروز پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار داشت:از رسانه ها تشکر می کنم.شرایط تیم خوب است.بازی به بازی تلاش می کنیم در صدر جدول بمانیم.هر روز تمرکز می کنیم.شرایط خوب است.بازی تراکتور تمام شد و به استقلال فکر می کنیم.امروز تمرین خوبی انجام دادیم و برای مسابقه یکشنبه آماده می شویم.

وی درباره جلسه دیروز عنوان کرد: ما ماه قبل هم جلسه داشتیم.قبل از بازی حساس دربی صحبت هایی کردیم.جلسه دوستانه و خوبی برگزار کردیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شایعه اعتصاب تصریح کرد: نه اصلا اعتصابی در کار نبود.

وی در خصوص پیروزی استقلال مقابل السد گفت: به استقلال تبریک می گویم.این تیم خیلی زحمت کشید و برای فوتبال ما خوب شد.استقلال همیشه استقلال است و نگاه ویژه ای به این تیم داریم.می دانیم بازی سختی داریم.استقلال در بازی های سختی پیروز شده است.روز سختی در برابر استقلال در پیش داریم.امیدوارم با حمایت هواداران پیروز شویم.

حسینی درباره تفاوت با بازی رفت با استقلال بیان داشت: نیم فصل اول شرایط فرق می کرد.فکر نمی کنم در این بازی دفاع کند.استقلال بازیکنان هجومی دارد و بازی رو به جلویی انجام می دهد.

وی درباره غیبت کامیابی نیا گفت: کمال یک بازیکن تاثیرگذار است.به طور حتم برانکو برای او جانشینی خواهد داشت.

حسینی درباره اضافه شدن شهاب کرمی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است.هر بازیکنی به این تیم می آید باید تلاشش را بکند.شهاب هم باید نهایت سعی خود را بکند.امیدوارم او بازیکن تاثیرگذاری داشته باشد.

وی ادامه داد: اختلاف زیاد نیست.باید حداکثر امتیازات را بگیریم.بازی های آسیایی شروع می شود و ما تحت فشار قرار می گیریم.باید بازی به بازی جلو برویم.

کاپیتان پرسپولیس درباره احتمال تکرار برد 4 بر 2 فصل قبل گفت: نه اصلا اینجوری نیست.استقلال شرایط خوبی دارد و جنگنده بازی می کند.استقلال تیم خوبی شده و هر دو تیم برای برد می آیند.

وی درباره لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما در فوتبال مان مشکلات زیادی داریم.در حالیکه تیم هایی مثل الهلال سرمایه گذاری زیادی کرده اند.امیدوارم با تمرین و برنامه ریزی بیشتر برای حضور در آسیا به میدان برویم.

حسینی ادامه داد: ما مطالباتی از باشگاه نداریم.طبق قرارداد پول می گیریم و تا الان پرداخت شده است.

وی در خصوص طلبش از نفت افزود: تیم را به شخص دادند اما هیچ کسی جوابگو نیست.یک شاهد در باشگاه نفت گذاشته بودند که او هم الان نیست.معلوم نیست او الان کجاست و هیچ کسی پاسخگو نیست.کاش می شد ما هم به فیفا شکایت کنیم.نفت راحت بازیکن می گیرد اما ما چون بازیکن ایرانی هستیم دست مان به جایی بند نیست.

حسینی در پایان درباره آسیا گفت: این به برنامه ریزی نیاز دارد.ما مدیر خوبی داریم.منتظر بازی الهلال هستیم.مطمئنا فراتر از آن چیزی که می بینید در زمین حاضر می شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)