مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ از اينكه مي‌گويند براي تمديد قرارداد با پرسپوليس 450 ميليون تومان خواسته‌ام، خنده‌ام مي‌گيرد.

كريم باقري دربراه شايعه اختلاف با مسئولان باشگاه و قهر كردن از اين تيم اظهار داشت: بعضي‌ها هر چيزي كه دوست دارند مي‌نويسند. من به هيچ عنوان مشكل خاص

 و دعوايي با كسي نداشتم اما قراردادم مشكل داشت و به همين دليل به تركيه نرفتم.
وي عنوان كرد: يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و به توافق كامل با مسئولان باشگاه رسيده بودم اما از آنها درخواست كردم قرارداد جديدي براي من تنظيم كنند تا به امضاي مديرعامل وقت برسد. عدم توجه به اين موضوع باعث شد به دليل مشكل قراردادم نتوانم پرسپوليس را در اردوي يك هفته‌اي تركيه همراهي كنم.
باقري ادامه داد: از باشگاه طلبكار هستم و همين امر باعث شد با انصاري فرد گفت‌وگو كنم كه او قول داد تا چند روز آينده مشكل مرا حل خواهد كرد.
وي افزود: خوشبختانه قرارداد جديدم را با پرسپوليس امضا كردم اما از اينكه نوشته‌اند من 450 ميليون از باشگاه خواسته‌ام تا فصل آينده در پرسپوليس بازي كنم خنده‌ام مي‌گيرد.
باقري در خصوص شرايط بدني‌اش تصريح كرد: به تركيه نرفتم اما زير نظر يك مربي مجرب تمرينات ويژه‌اي را دنبال كردم و از لحاظ بدني وضعيت بدي ندارم و مي‌توانم با حضور در تمرينات پرسپوليس در تهران به شرايط ايده‌آل برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)