خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس در مورد دربی هفتاد و شش گفت می توانستیم برنده بازی باشیم.

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در دربی 76 در مصاحبه‌ای تلویزیونی با بیان اینکه دو تیم یک بازی خوب و جاندار را به نمایش گذاشتند، افزود: در خیلی از دقایق بازی سرتر از استقلال بودیم و فرصت‌های خوبی را در آغاز نیمه اول و اواخر نیمه دوم داشتیم که اگر مهاجمان دقت می‌کردند می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم.

وی افزود: به تماشاگرهای دو تیم که به خوبی تیم‌ها را تشویق کرده و سنگ تمام گذاشتند این بازی جوانمردانه را تبریک می‌گوییم.

گل‌محمدی در خصوص تعویض‌هایش در این مسابقه و عملکرد کریم انصاری فرد، گفت: کریم امروز خیلی دوید و هم به خط هافبک کمک کرد و هم به خط حمله، ضمن اینکه حفظ توپ خوبی هم داشت و در مجموع نسبت به بازی‌های قبل عملکرد بهتری را از وی شاهد بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویض بازی کمی دیر نبود، یادآور شد: به خاطر شرایط بازی و این موضوع که در 5 دقیقه آخر، مجبور شدیم رو به بازی مستقیم بیاوریم، قاضی به میدان رفت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام جهانی و سه بازی حساس را پیش رو داریم و همه اهالی فوتبال باید دست به دست هم دهند تا شرایط خوبی برای فدارسیون و تیم ملی مهیا شود و در نهایت بتوانیم به جام جهانی برسیم.

وی در خصوص بهترین بازیکنان دو تیم گفت: از پرسپولیس همه بازیکنان خوب بودند و در تیم استقلال، بازیکنان به خوبی بازی کردند.

گل‌محمدی در پایان در خصوص تیم داوری دربی گفت: قهرمانی یکی از روزهای خوبش را سپری کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)