پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر 8 را به من بدهند هم نمی پوشم چون شماره بزرگی است.

میلاد غریبی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاریم. فکر می کنم اگر تیم کامل تر شود امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و یکی از مدعیان خواهیم بود.
وی درباره انتقاداتی که به حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس می شود، گفت: این موضوع نظر علی دایی بوده است. دایی روی بازیکنان جوان نظر دارد و قطعا کارش را بلد است. این را هم بگویم بازیکنان جوانی که به پرسپولیس آمده اند، بی تجربه نیستند. همه بازیکنان در یک سطح هستند و روند صعودی را در پیش گرفته ایم.
هافبک پرسپولیس همچنین گفت: اینکه بازیکنان جوان چقدر به درد پرسپولیس بخورند در طول فصل معلوم می شود. ما نهایت تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران را راضی نگه داریم. اینکه بازی کنم یا نه به نظر سرمربی برمی گردد. با شناختی که از دایی دارم می دانم او آماده ترین نفرات را به زمین می فرستد.
وی درباره شماره اش در پرسپولیس و اینکه آیا تمایلی به پوشیدن پیراهن شماره 8 دارد، عنوان کرد: من شماره 22 را بر تن خواهم کرد چون این شماره را دوست دارم. اگر 8 را به من بدهند هم نمی پوشم چون شماره بزرگی است و این شماره متعلق به من نیست.
غریبی در پایان افزود: امسال به دنبال آن هستیم تا حداقل یک جام کسب کنیم. شرایط تیم بسیار خوب است و باید هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)