پرسپولیس نیوز : رئیس‌ هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات سرمربی این تیم گفت: دایی قطعا حرمت خود و پرسپولیس را حفظ می‌کند.

فداحسین مالکی در خصوص صحبت‌های علی دایی مبنی بر اینکه بعد از برکناری احتمالی محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس شاید تصمیم دیگری بگیرد، گفت: باید اول اصل موضوع را مشخص کنیم و ببینیم نتیجه جلسه فردا چه خواهد شد. آن وقت باید به این مسئله برسیم که مدیرعامل جدید به چه صورت با سرمربی همکاری کند اما تا آنجایی‌که من از دایی شناخت دارم می‌دانم ایشان انسان دوراندیشی است و قطعا حرمت خود و پرسپولیس را نگه می‌دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال این وجود دارد بعد از جلسه فردای هیات مدیره پرسپولیس‌، محمد رویانیان همچنان مدیرعامل این باشگاه باشد، عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم که هر تغییر و تحولی نیاز به یک‌سری پیش زمینه دارد. برای تعیین مدیرعامل جدید هم باید مسائل زیادی بررسی شود مثلا اینکه باشگاه چقدر بدهی دارد و … در این خصوص باید شفاف‌سازی و بعد باشگاه به مدیرعامل جدید تحویل داده شود. قطعا برای شفاف‌سازی نیاز به زمان داریم.

رئیس‌ هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ممکن است بین ما و وزارت ورزش صحبت‌هایی صورت بگیرد اما مهم این است که باشگاه تعهدات مالی زیادی دارد که باید میزان بدهی‌های آن مشخص شود.

مالکی ضمن بیان اینکه نمی‌داند چند درصد از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس مربوط به زمان حضور محمد رویانیان است،‌ تصریح کرد: وقتی می‌گویم شفاف‌سازی شود به‌خاطر این است که این مسائل روشن شود. باید ابتدا موارد مالی را شناسایی و بعد در مورد این مسائل صحبت کنیم.

وی درباره موضع‌گیری هواداران باشگاه پرسپولیس علیه خودش در چند روز گذشته، گفت: واقعا این رفتارها را نمی‌پذیریم اینها کارهای درستی نیست. آدم‌هایی این مسائل را هدایت می‌کنند که می خواهند به باشگاه لطمه بزنند. این حرکات به معنای حمایت از یک نفر نیست بلکه باعث تخریب یک فرد می‌شود. در این برهه از زمان این مسائل فکر من را مشغول نمی‌کند بلکه اینکه چه مکانیزمی را بتوانیم پیاده کنیم که باشگاه بتواند به بخش خصوصی منتقل شود فکر من را مشغول کرده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قرار است پیشکسوتان این باشگاه در جلسه هیات مدیره حضور داشته باشند، عنوان کرد: پیشکسوتان در جلسه هیات مدیره حضور نخواهند داشت، البته قرار است جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره،‌ پیشکسوتان و نمایندگان وزارت ورزش برای بررسی موارد موجود صورت گیرد.

مالکی در پاسخ به این سوال که آیا برکناری محمد رویانیان به مسائل سیاسی مربوط است یا خیر، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم. هر چه بوده در جلسه خصوصی آقای رویانیان و وزیر ورزش اتفاق افتاده اما نظر من این است که نباید این مسائل را وارد باشگاه کنیم چون به همه ما ضربه می‌زند. ما باید حواشی را کمتر کنیم و تمام تلاشمان این باشد که کادر فنی کارش را در آرامش ادامه بدهد.

وی افزود: نمی‌خواهیم تجربه تلخ نیم‌فصل دوم فصل گذشته را دوباره تکرار کنیم. هیات مدیره و شخص مدیرعامل با تلاش زیاد یکی از بهترین مربیان ایران را به پرسپولیس آورده‌اند و ما باید کاری کنیم که تیم وارد حاشیه نشود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران همیشه به ما لطف داشته‌اند و نسبت به بعضی از مسائل دلسوزی می‌کنند که برای دلسوزی آنها احترام قائلیم اما باید بدانند دولت و هیات مدیره دنبال روش‌هایی هستند که باعث افزایش سطح ارتقای کاری شود.

مالکی عنوان کرد: با یک تلاش خوب و هماهنگ سرمربی خوبی را برای پرسپولیس انتخاب کردیم و حالا هم تلاشمان این است که بتوانیم تیم را خصوصی کنیم. اتفاقا اگر هواداران در این زمینه پیشنهادی دارند باید به ما ارائه بدهند تا از آنها استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)