مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس سفر كاروان 64 نفره اين تيم به دبي براي برپايي اردوي تداركاتي را تكذيب كرد. بعد از مطلب روز گذشته كه با عنوان «64 نفر به دبي مي‌روند، بدون خبرنگار» حبيب كاشاني شخصاً اين موضوع را تكذيب كرد و خواستار اين شد كه در اين زمينه خبر صحيح به اطلاع دوستداران پرسپوليس و خواننده‌هاي ايران ورزشي برسد. البته خبر فوق را محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس روز يكشنبه در حين تمرين اين تيم اعلام كرد اما خوردبين ديروز گفت: «اولاً كه من تعداد نفرات تيم را به خبرنگاران اعلام نمي‌كنم اگر هم گفته باشم رقم 46، رقم واقعي تعداد مسافران دبي را اعلام كرده‌ام.

چطور مي‌شود من خودم برگه تعداد نفرات را فكس كرده باشم و اين عدد را اشتباه بگويم؟» با اين حال  خوردبين اعلام كرده كاروان پرسپوليس حدوداً 64 نفره است اما در هر حال خبر درست اين است كه پرسپوليس با 46 نفر به دبي مي‌رود كه احتمالاً با دعوت از سپهر و خليلي به تيم ملي و غيبت هوار حتي از اين تعداد هم كاسته خواهد شد. ديروز باشگاه پرسپوليس اعلام كرد اين سفر به همت 3 ايراني مقيم دبي و دوستدار پرسپوليس انجام خواهد شد و چنانچه پرسپوليس به كيش مي‌رفت هزينه‌اي به مراتب بيشتر از سفر به دبي را متقبل مي‌شد.

به گفته مسوولان باشگاه پرسپوليس در اين سفر حدود 40 تا 45 نفر حضور خواهند داشت كه از اين تعداد 38 تا 40 نفر اعضاي تيم يعني بازيكنان، مربيان، سرپرست، كادر پزشكي و تداركات هستند. آقايان كاشاني و رسايي معاونش، نماينده سايت پرسپوليس، يك عكاس و يك فيلمبردار نيز تيم را در اين سفر همراهي مي‌كنند كه كلهم كاروان اعزامي به 46 نفر هم نمي‌رسد. از قرار معلوم زلاتكو كرانچار نسبت به حضور خبرنگار و افراد غيرمرتبط كنار تيم حساس است و باشگاه پرسپوليس هم قرار نيست خبرنگاري همراه خود داشته باشد.

اصل مطلب چيز ديگري بود
حبيب كاشاني از مطلب ديروز ناراحت بود چرا كه برايش سخت مي‌آمد در باشگاهي كه خودش حقوق نمي‌گيرد و به جزييات حقوق كارمندانش كاملاً وقوف دارد چرا مردم بايد فكر كنند بيهوده هزينه مي‌شود و هيچ چيز حساب و كتاب ندارد. در واقع هدف مطلب چنين چيزي نبوده و نخواهد بود چرا كه به صداقت و درستي حبيب كاشاني در رفتار و گفتارش شكي وارد نيست. همه مي‌دانند از زمان حضور كاشاني در باشگاه همه امور از جمله مسائل مالي سر و سامان گرفته و او حتي به جزئيات تسلط كامل دارد.

در واقع مطلب ديروز هم براساس يك عدد بوده كه ظاهراً اشتباه اعلام شده است. اما اصل مطلب تحليلي بود به سياست باشگاه پرسپوليس در مورد تعامل با رسانه. اين درست كه روابط عمومي اين باشگاه با رسانه‌ها تعامل مستقيم برقرار كرده و در خبررساني صحيح به آنها كمك مي‌كند اما «آيا پرسپوليس نمي‌تواند به پررنگ‌تر شدن اين ارتباط كمك كند؟» اين هدف اصلي مطلب روز يكشنبه است كه اميد مي‌رود حبيب كاشاني به محتواي كلام پي برده باشد و مثل دوره قبلي مديريت‌اش در قوي‌تر شدن اين ارتباط دوطرفه كمك كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)