سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان گفت:بازیکنان ما واقعا عالی بودند و با بدشانسی به 3 امتیاز نرسیدند.

علی شجاعی  در رابطه با وضعیت ذوب آهن بعد از تساوی مقابل استقلال اظهار داشت: همین الان که با شما صحبت می کنم در محل تمرین هستیم چون 4 روز دیگر یک بازی سخت را پیش رو داریم. امروز بازیکنان اصلی در بازی دیروز ریکاوری می کنند و بقیه نیز مثل هرروز تمرینات خود را ادامه می دهند.

وی با اشاره به بازی دیروز عنوان کرد: بازی دیروز را همه دیدند و فهمیدند که ما چه فوتبالی بازی کردیم و مستحق برد بودیم. آنها هم موقعیت داشتند اما کار استقلالی ها ترکیبی نبود و روی ضد حمله کار می کردند. بازیکنان ما واقعا عالی بودند و با بدشانسی به 3 امتیاز نرسیدند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و دیروز هم بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت. بازیکنان جوان و سرعتی این تیم خطرناک هستند. پرسپولیس هم مثل ذوب آهن از نظر فنی عالی است. کار سختی داریم اما قطعا به دنبال 3 امتیاز هستیم.

شجاعی درباره اعطای سکوها به تماشاگران پرسپولیس گفت: با اینکه برخی دوست داشتند طوری جلوه دهند که ما زیاد تماشاگر نداریم اما ما از تعداد تماشاگران اصفهانی راضی بودیم. پشت نیمکت خودمان و جلوی ما پر از تماشاگر بود و با توجه به اینکه بازی در وسط هفته برگزار می شد، این تعداد هم خوب بود. به نظر من وقتی استقلال و پرسپولیس در تهران دورترین نقطه را به تماشاگران ما می دهند که به زور می توانند بازی را ببینند، ما هم نباید به آنها بیش از 10 درصد جا بدهیم.

وی در پایان درباره اینکه در تصاویر تلویزیونی مشخص شده کاوه رضایی به احسان پهلوان فحاشی کرده، بیان داشت: آن موضوع به خاطر این بود که احسان ضربه ای زد که به صورت کاوه خورد. رضایی به تازگی بینی اش را عمل کرده و با آن ضربه خونش راه افتاد. حتی خود احسان هم ناراحت بود اما من نمی دانم از کدام فحاشی حرف می زنید؟ مگر عمدا به صورتش ضربه زده بود که فحش بدهد؟ البته کاوه عصبانی بود اما فحش نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)