پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: خدا را شکر بچه‌ها از نظر فوتبالی جا افتاده‌اند. تا حدی هم روی مسائل روحی و روانی آنها کار کردیم و اگر روی بعضی موقعیت‌ها بد نمی‌آوردیم می‌توانستم حریف را 6تایی کنیم.

رحیم یوسفی درباره تغییر شرایط تیمش نسبت به هفته‌های گذشته و پیروزی در دربی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بچه‌ها تا حدی کم انگیزه شده بودند که این مساله روی کار آنها تاثیرگذاشته بود. روی بچه‌ها از نظر فکری و روانی کار کردیم و الان سه هفته است که روی نوار پیروزی قرار داریم. خدا را شکر بچه‌ها از نظر فنی و فوتبالی جا افتاده‌اند و اگر در بعضی موقعیت‌ها بد نمی‌آوردیم، می‌توانستیم استقلال را 6تایی کنیم.

وی در ادامه درباره فراز و نشیب تیمش در این فصل گفت: در شروع بازی‌ها، نوجوانان پرسپولیس در میان تیم‌های پایه باشگاه جزو بهترین‌ها بودند اما مشکلاتی داشتیم که باعث افت شد. یک قسمت به همان مسائل انگیزشی و روانی مربوط می‌شد، موضوع دیگر این بود که ما به خاطر نامعلوم بودن شرایط باشگاه در ابتدای فصل دیرتر از همه رقیبان تمرینات را شروع کردیم.

از سوی دیگر به همین دلیل حدود 12 بازیکن تیم نونهالان سال قبل را جذب کردیم که در این فوتبال که خیلی از تیم‌ها بازیکنان صغر سنی دارند، کار را سخت می‌کند اما این بچه‌ها برای فصل بعد تیم خوبی را خواهند ساخت.

یوسفی خاطرنشان کرد: در این بازی شهاب رشنو هم بازی کرد. البته این مساله به خواست خود او بود و ما هم اجازه دادیم چند دقیقه‌ای بازی کند تا ترسش بریزد. اگر او را در طول فصل داشتیم شرایط برای ما و طاهرخانی خیلی بهتر می‌شد. الان هم با توجه به کناره‌گیری راه‌آهن پنج بازی دیگر داریم و فکر می‌کنم بتوانیم در جمع پنج، شش تیم بالای جدول قرار بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)