حقيقي نباشد؛ دروازه‌بان استقلال اهواز را بخريد!
مرجع خبری پرسپولیس : يكي از بازيكنان ملي‌پوش شرط و شروط عجيبي براي حضور در پرسپوليس تعيين كرده بود.

 

اين بازيكن همواره در فصل و انتقالات بازيكني پر سر و صدا بوده و صحبت‌هاي زيادي پيرامون رقم‌هاي بالاي پيشنهادي و يا دريافتي او از باشگاه‌ها شنيده مي‌شده است.

 

اين دروازه‌بان كه مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته بود، براي حضور در اين تيم پنج شرط پيش روي پرسپوليسي‌ها گذاشته بود.


او از باشگاه پرسپوليس خواسته بود كه پيش از هر چيز عليرضا حقيقي را جواب كند تا ديگر در پرسپوليس نباشد. پس از آن هم درخواست كرده بود كه دروازه‌بان استقلال اهواز به عنوان دروازه‌بان دوم پرسپوليس خريداري شود. دروازه‌بان ملي‌پوش رقم قرارداد خود را نيز يك ميليارد تعيين كرده بود و در كنار آن خواسته بود 10 درصد از قراردادش به مديربرنامه‌هايش داده شده و ماليات قراردادش نيز بوسيله باشگاه پرسپوليس پرداخت شود.


اين بازيكن همچنين از پرسپوليسي‌ها خواسته بود بازيكن ليگ برتري مورد نظرش توسط باشگاه جذب شود كه رقم پيشنهادي آن بازيكن نيز تقريبا به او نزديك بود. يعني پرسپوليس بايد براي جذب اين دو بازيكن حدود 2.5 ميليارد تومان پرداخت مي‌كرد! شروطي كه با مخالفت مديران پرسپوليس مواجه شد.


حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس نيز اين 5 شرط را تاييد كرده است.


چيزي كه محتمل به نظر مي‌رسد اين است كه اين دروازه‌بان در پيوستن به تيم جديد خود هم شروط خود را تكرار كرده باشد.


البته بايد ديد واكنش سازمان ليگ به قرارداد چنين بازيكناني چيست. البته پس از آن كه اين بازيكن با پرسپوليس به توافق نرسيد از سوي هواداران اين تيم “پولكي” خوانده شد. اين واكنش هواداران به او بود. آيا باز هم شاهد اين خواهيم بود كه سقف قرارداد فقط توسط برخي باشگاه‌ها و بازيكنان و “نه همه فوتبالي‌ها” رعايت ‌شود؟

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)