مرجع خبری پرسپولیس : در بازي هاي قبلي مس برابر پرسپوليس و استقلال همواره استاندار كرمان به همراه يكي از نمايندگان اين شهر در مجلس، در ورزشگاه حضور پيدا مي كردند اما در اين بازي خبري از حضور آن ها نبود.
 
به گزارش مرجع خبری اولین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس در شهری غیر از تهران حواشی به همراه داشت که یکی از آنها استثبال سرد تماشاگران و مقامات کرمانی از آن بود. به سنت چند ساله اخير حتي پارچه هاي خير مقدم به آن ها را نيز فراهم كرده بودند كه البته هيچگاه استفاده نشد!
گفته مي شد كه مقامات سياسي استان به دليل شركت در جشن هاي نيمه شعبان از حضور در اين بازي غيبت داشتند اما تاكنون از دفتر آن ها دليل اصلي غيبت آن ها اعلام نشده است. غيبت نصرالله گنجعلي خاني مدير كل تربيت بدني كرمان هم در اين بازي از نكات جالب و سوال برانگيز اين بازي بود. هرچند برخي از مقامات نيروي انتظامي و ديگر نهادهاي اداري كرمان از نزديك اين بازي را تماشا كردند.
 
جمع شدن پرچم و پارچه نوشته هاي سبز از ورزشگاه!

با شروع بازي پرسپوليس و مس در دست برخي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان پرچم و پارچه نوشته هاي سبزي به چشم مي خورد كه عمدتا شعارهاي در وصف امام زمان برروي آن ها درج شده بود.
اما با شروع نيمه دوم هيچ يك از اين پرچم ها و پارچه نوشته ها برروي سكو ها به چشم نمي خورد تا اعلام شود آن ها براي جلوگيري از هرگونه شائبه جمع آوري شده اند! البته برخي از بازيكنان دو تيم هم در اين بازي از دست بند سبز استفاده كرده بودند كه با عدم باز شدن آن ها در نيمه دوم مشخص شد حساسيت ها نسبت به اين دست بندها كمتر از روزهاي قبل شده است!

 
* بازداشت برخي از تماشاگران بازي پرسپوليس و مس

با اينكه به دليل استقبال كم تماشاگران از بازي پرسپوليس و مس، نيروي انتظامي كار راحت تري براي كنترل اين بازي داشت اما با اين حال تا پيش از شروع بازي تعدادي از تماشاگران خاطي بازداشت شدند.تعداد اين تماشاگران تا پيش از شروع بازي به 15 نفر مي رسيد كه علت اصلي بازداشت آن ها به همراه داشتن مواد منفجره و ايجاد هرج و مرج در صفوف خريد بليط و نداشتن حالت عادي بود! هرچند تعداد رسمي افراد بازداشتي اين بازي اعلام نشد اما تا پايان بازي اين تعداد افزايش پيدا كرده بود. نيروي انتظامي كرمان به دليل همزماني اين بازي با جشن هاي نيمه شعبان تدابير امنيتي ويژه اي براي كنترل بازي مس برابر پرسپوليس داشت و از چند ساعت قبل از بازي مامورين خود را در اطراف ورزشگاه باهنر مستقر كرده بود. هرچند در اين بازي اتفاق خاصي رخ نداد كه اين نيرو را به دردسر بي اندازد.

 
* مراسم افتتاحيه ليگ فوتبال با حركات رزمي!

هرچند بازي پرسپوليس و مس در روز نخست بازي هاي ليگ برتر نهم، بازي افتتاحيه اين ليگ محسوب مي شد اما هيچ برنامه ويژه خاصي براي آن در نظر گرفته نشده بود.تنها پيش از بازي تعدادي از رزمي كاران كرماني در وسط زمين چمن به صورت ناهماهنگ اقدام به انجام برخي حركات نمايشي كردند كه البته اصلا مورد استقبال تماشاگران فوتبال قرار نگرفت! در ادامه انجام مراسم مولودي از ديگر برنامه كرماني ها پيش از شروع اين بازي بود. البته مشابه بازي هاي ليگ قهرمانان اروپا پرچم بزرگ منقوش به آرم بازي هاي ليگ برتر، پيش از بازي در مركز زمين پهن شد تا عمده تفاوت مراسم پيش از بازي اين ليگ با ليگ هاي قبل به چشم بخورد. پيش از اين گفته شده بود هيات فوتبال و باشگاه مس به دليل همزماني بازي مس و پرسپوليس با نيمه شعبان جشن مفصلي را تدارك ديده اند كه ظاهرا با استقبال كم تماشاگران آن ها نيز براي برگزاري اين جشن بي انگيزه شده بودند! 

 
* قطبي به رختكن پرسپوليس رفت يا نرفت؟
هرچند برخي منابع از حضور افشين قطبي در رختكن تيم پرسپوليس بعد از بازي اين تيم برابر مس خبر دادند، اما حاضرين در ورزشگاه و افشين قطبي اين مسئله را رد كردند و گفتند قطبي تنها در برابر اتوبوس پرسپوليسي ها با برخي از شاگردان سابق خود خوش و بش كرده است.قطعا حضور قطبي در رختكن اين تيم ليگ برتري باعث بروز انتقادات شديد به او مي شود كه اين باعث شد نزديكان او تاكيد كنند به دليل خروجي مشترك راهروي جايگاه ويژه با رختكن پرسپوليسي ها سبب شد كه قطبي در برابر اتوبوس سرخ پوشان برابر آن ها قرار بگيرد. البته هيچ بعيد نيست كه اين اتفاق به دليل نزديكي رختكن با جايگاه ويژه در برابر رختكن پرسپوليسي ها رخ داده باشد تا خبر حضور قطبي در بين سرخ پوشان منتشر شود! البته قرار بود كه قطبي بعد از بازي با خبرنگاران هم گفتگويي داشته باشد كه او ترجيح داد بلافاصله بعد از بازي ورزشگاه را ترك كند. 
 
* سالن داغ كنفرانس مطبوعاتي كرمان

سالن كنفرانس مطبوعاتي ورزشگاه باهنر كرمان بسيار داغ بود! البته اين داغي نه به دليل حرف هاي جنجالي دو مربي كه به دليل گرماي بيش از اندازه اين اطاق و عدم وجود سيستم خنك كننده بود.اين مسئله كه با اعتراض سرمربي پرسپوليس و مس و همچنين خبرنگاران روبرو شد سبب شد كه برخي از خبرنگاران براي رهايي از شر گرماي اين سوال از خير سوالتشان بگذرند و حتي برخي از خبرنگاراني كه همراه با پرسپوليسي ها به كرمان آمده بودند در كنفرانس مظلومي شركت نكنند! اين مسئله باعث شد كه حتي مظلومي تصميم بگيرد كه خارج از اطاق جئاب سوالات را بدهد كه با مخالفت مسئول ورزشگاه او مجبور شد در حين عرق ريختن پاسخ سوالت را بدهد.

 گزارش: سعید قرایی
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)