خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد و سه بازیکن پرسپولیس نیز همچنان با مشکل سرگیجه و عدم تعادل مواجه هستند.

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس؛ در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان هادی نوروزی، محمد نوری و میثم نقی زاده بر اثر بیحالی تحت معاینات پزشکان قرار گرفته و سرم به آنها تزریق شد.

این سه بازیکن که هم اکنون در فرودگاه اصفهان بسر می برند همچنان از دل درد رنج می برند و سرگیجه و عدم تعادل آنها تا حدودی بهبود یافته است.

مهدی مهدوی کیا و محسن بنگر به واسطه افت فشار دچار بد حالی شده و شرایط نرمالی ندارند. سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که به بیمارستان مطهری اصفهان انتقال یافته بود، دقایقی پیش پس از معاینات پزشکان، گرفتن نوار قلب و سایر اقدامات دیگر از بیمارستان ترخیص شد. شیرینی هم همچون بازیکنان دچار سرگیجه و عدم تعادل شده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همراه با سرخپوشان به تهران باز نمی گردد و امشب یا صبح فردا با پروازی دیگر راهی تهران خواهد شد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هم اکنون در فرودگاه اصفهان هستند و تا دقایقی دیگر عازم تهران خواهند شد.

کادر پزشکی نیز اعلام کرده است مشکل سرخپوشان مسمومیت نبوده بلکه ناشی از سرگیجه و عدم تعادل بوده است.

چشمه سری در این خصوص گفت: از بازیکنان تست خون گرفته می شود و تمامی مواد غذایی و آشامیدنی موجود در رختکن نمونه برداری شده و به آزمایشگاهی در تهران ارسال خواهد شد تا دلیل بروز این اتفاق عجیب مشخص شود.

گفتنی است؛ بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دونده و جنگنده ظاهر شدند و در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدند تا جایی که محمد نوری دقایقی به خارج از زمین منتقل شد و سایر بازیکنان نیز نتوانستند همچون نیمه اول ظاهر شوند.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)