خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: لفظ سرمربی موقت را برای گل‌محمدی استفاده نکنید.

افشین پیروانی پس از شکست یک بر صفر سنگ آهن بافق برابر پرسپولیس عنوان کرد: بازی بدی نبود. امروز آمده بودیم تا بازی دوستانه برابر پرسپولیس انجام دهیم و همه چیز بر وفق مرادمان پیش رفت. خودمان را برای حضور در لیگ آماده می‌کنیم و امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی هم برابر ملوان موفق باشد. ما این دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم تا به پرسپولیس کمک کنیم، بازی تدارکاتی خوبی هم بود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی در این تیم خاطر نشان کرد: به یحیی گل محمدی تبریک می‌گویم، خواهش می‌کنم از لفظ موقت استفاده نکنید. گل محمدی سرمربی تیم است و باید به او زمان بدهیم. ژوزه تسویه حساب می‌کند و گل محمدی سرمربی است.

وی درباره حمایت از گل محمدی تصریح کرد: پیشکسوتان پرسپولیس و تمام افراد باید او را حمایت کنند شرایط پرسپولیس خاص است و کار دشواری هم دارد اما امیدوارم این اتفاق بیفتد که خود را از رده دوازدهم جدا کند زیرا به هیچ عنوان این رده برای پرسپولیس خوب نیست. به عنوان مربی ایرانی نیز تمام تلاش خود را می‌کنم تا پرسپولیس به هدف خود دست پیدا کند.

پیروانی افزود: پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد. 7 – 8 بازیکن دارد که به خوبی بازی می‌کنند اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.  مدیریت زحمت زیادی برای تیم کشیده و بازیکنان خوبی را هم دور هم جمع کرده است، امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی درباره دستیاران گل محمدی تصریح کرد: حضور 5 نفر به نظرم زیاد نیست. آنها همه پرسپولیسی هستند. پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به مربیان بزرگی هم دارد. افراد بزرگ در دنیا با مربیان بزرگ کار می‌کنند مشاوران و آنالیزورها کنار آنها هستند، امیدوارم به بهترین شکل اتحاد و همبستگی را داشته باشند تا پرسپولیس هم موفق شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط جام حذفی یادآور شد: شرایط سخت است و امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی موفق باشد. اگر بتواند با پیروزی شروع کند شرایط در ادامه کار مهیا خواهد بود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بار دیگر درباره حمایت از یحیی گل محمدی تأکید کرد: من یک رأی در کمیته فنی دارم و آن هم به یحیی گل محمدی متعلق بود. در حال حاضر باید همه به او کمک کنیم و به حرف و حدیث‌ها کاری نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که یحیی گل محمدی نظرش استقلال در کارش است تصریح کرد: نظر کمیته فنی یک نظر کلی بود. کمیته‌ فنی قصد نداشت در برابر کادر فنی قرار بگیرد. امیدوارم که کادر فنی جدید بتواند موفق باشد و پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. در این زمینه همه افراد هم باید به این موضوع کمک کنند.

پیروانی درباره دستیاران گل محمدی افزود: کریم باقری و حسین عبدی از بزرگان فوتبال هستند و همه آنها را می‌شناسند، بزیک نیز فرد شناخته شده‌ای است و می‌تواند به یحیی گل محمدی کمک شایانی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)