خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تمرین امروز با 5 بازیکن این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد رویانیان در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و با برخی افراد که در تمرین امروز حضور داشتند، صحبت کرد. اما پس از این جلسات رویانیان جلسه‌ای با رضا محمدی دروازه‌بان جدید پرسپولیس، نیلسون،‌ کریمی، مهدوی‌کیا و عابدزاده داشت و با آنها در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس و برخی از اتفاقات این تیم به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

همچنین علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا پس از تمرین امروز 30 دقیقه در میان هواداران حضور پیدا کردند و با آنها عکس یادگاری و صحبت‌های خودمانی در خصوص پرسپولیس داشتند که صبر و حوصله این بازیکنان باعث شد هواداران به شدت این دو نفر را مورد تشویق قرار دهند.

 

همچنین رویانیان برای اولین بار با پروویچ بازیکن جدید صربستانی پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد و با او در خصوص پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

 

رویانیان خطاب به پروویچ گفت: به تو خیر مقدم می‌گویم. امیدوارم در ایران روزهای خوبی داشته باشی و بتوانی به پرسپولیس کمک کنی. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و بیش از 30 میلیون هوادار دارد و باید تمام تلاشت را در این تیم برای موفقیت داشته باشی.

 

پروویچ در پاسخ به صحبت‌های رویانیان پاسخ داد: از اینکه در ایران هستم، خوشحالم. با بازی در تیم‌های پرطرفدار آشنایی دارم. ستاره سرخ هم چنین شرایطی داشت. تمام تلاش خودم را می‌کنم تا انتظارات شما و هواداران را بر آورده کنم و به این مساله اطمینان دارم.

رویانیان در ادامه می‌گوید: درباره بازی‌های تو در ستاره سرخ مطالب گوناگونی نقل شده است ولی ما می‌دانیم چه چیز درست است که مارکو در پاسخ گفت: یک سایت غیر ایرانی، آمار اشتباهی را منتشر کرد که رسانه‌های ایران هم به آن استناد کردند. در سال 2011 که در MLS آمریکا بودم 29 بازی کردم ولی وقتی به ستاره سرخ رفتم به دلیل مشکلات مالی باشگاه بر سر رقم قراردادم به مشکل خوردیم. این مساله در کاهش تعداد بازی‌هایم موثر بود و هفت بار به میدان رفتم. در نهایت قراردادم فسخ شد و من شکایت کردم که رأی هم به سود من بود.

گفتنی است، رویانیان امروز همچنین دقایقی هم با محمدی دروازه‌بان جدید تیم صحبت کرد. او سپس به زمینی رفت که بچه‌های مدرسه فوتبال در آن تمرین می‌کردند. رویانیان وارد بازی آنها شد و پنالتی می‌زد تا بازیکنان بگیرند. او ضربه‌ها را طوری می‌زد که بچه‌ها موفق به گرفتنش بشوند و بعد هم آنها را تشویق می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)