ستاره فرانسوی در صحبت هایی به حمایت از دروازه بان تیمش پرداخته و یادآوری کرده که هارت با وجود اشتباهات اخیرش، در حد و اندازه های مانوئل نویر است.

سمیر نصری ستاره فرانسوی باشگاه منچسترسیتی، جو هارت دروازه بان انگلیسی تیمش را یکی از 5 دروازه بان برتر دنیا خوانده.

هارت 26 ساله در بازی هفته گذشته تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور دوم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا 3 گل از بازیکنان باواریایی دریافت کرد و بعد از آن بازی بود که با انتقادات فراوانی روبرو شد.

با این وجود نصری براین باور است که هارت یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست و بدین ترتیب حمایت او را از هارت برای حضور در درون دروازه تیم ملی انگلیس در بازیهای پیش رو ابراز کرده.

نصری درپاسخ به سوال خبرنگاران درمورد جایگاه هارت درمیان بهترین دروازه بانان دنیا گفت:« فکر می کنم که مانوئل نویر، جو هارت ، اوگو لوریس و جی جی بوفون بهترین دروازه بانان دنیا هستند. جو به سادگی در جمع 5 دروازه بان برتر دنیاست و من اصلا نگران او نیستم. برای اولین بار در طول سالیان اخیر تیم ملی انگلیس دروازه بان تراز اولی دارد.»

این ستاره فرانسوی در انتظار آن است تا شاهد نمایش قدرتمندانه ای از هارت در بازی با اورتون باشد : « وقتی که بازیکن تراز اولی مثل جو باشی، از نظر اعتماد به نفس به مشکل خاصی برنمی خوری.گاهی وقتها به دیوار سختی برخورد می کنی ولی او می داند که تک تک بازیکنان سیتی پشتش هستند. خبر خوب برای جو و همه ما این است که ما در روز شنبه بازی خواهیم کرد و نیاز به زمان زیادی نخواهد بود تا اتفاقات روز 4شنبه گذشته (باخت سیتی مقابل بایرن) را به دست فراموشی بسپاریم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)