مرجع خبری پرسپولیس : دفاع تمام قد علی کریمی از مصطفی دنیزلی و محمد رویانیان پس از تمرین دیروز آب سردی بود بر رسانه های حاشیه ساز که جادوگر می گوید تنها دلیل ناکامی های سرخپوشان در این فصل بوده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بعد از بازی پرسپولیس و راه آهن در شرایطی که علی کریمی در حال سوار شدن به اتوبوس باشگاه مشغول گفت و گو با دوربین برنامه 90 بود، خبرنگار خبرگزاری فارس خودش را به اتوبوس سرخپوشان می رساند.

 

علی کریمی که قصد مصاحبه با رسانه های حاشیه ساز را نداشت از میکس زون ورزشگاه خارج شد تا دوربین 90 تنها رسانه ای باشد که حرف های او را ثبت می کند اما حضور خبرنگار فارس خشم کاپیتان پرسپولیس را شعله ور می کند.

 

علی کریمی با عصبانیت از دوربین 90 می خواهد از خبرنگار فارس تصویر برداری کند: «از این آقا فیلم بگیر که از 5 کلمه من 5 صفحه مصاحبه چاپ می کند»

 

در این لحظه خبرنگار فارس وقیحانه به کاپیتان پرسپولیس می گوید اگر قرار بر مصاحبه فضایی باشد سرم را زیر آب می کنم! با این جمله او قصد دارد کریمی را عصبی کند تا یک حاشیه جدید و بی پایان برای پرسپولیس و کاپیتان این تیم درست کند.

 

کریمی اما خیلی زود دست او را خواند و خطاب به خبرنگار فارس گفت: «نکن حفه می شی! تو خوبی!»

 

 

چند روز بعد انواع و اقسام شایعات پیرامون کریمی و پرسپولیس نقل محافل خبری است: «علی کریمی از فوتبال خداحافظی می کند»، «پیشنهاد اینترمیلان به کریمی» ، «کریمی در سایپا با استیلی و رفقای کاشانی»، «در آستانه بازی مرگ و زندگی (بازی با فولاد!) مصطفی دنیزلی کجاست؟»، «دنیزلی می خواهد مستقیما به امارات برود»، «دنیزلی قهر کرد و به ترکیه رفت» و …

 

کریمی روز چهارشنبه پس از تمرین پرسپولیس ضمن دفاع تمام قد از دنیزلی و رویانیان می گوید: «اگر اختلاف نظری وجود دارد برای داخل زمین نیست، متاسفانه بعد از بازی با الهلال صحبت‌هایی مبنی بر باندبازی شنیدم که فقط خندیدم چون این حرف‌ها را فقط مطبوعاتی ها می‌زنند و دلیلش را هم خودشان می‌دانند. منظورم برخی مطبوعات است. اگر رسانه ای هم درست بخواهد مطلبی را بزند به خاطر اینکه عقب نماند به این موضوعات اشاره می‌کند. خنده‌ام می‌گیرد از اینکه بازیکنان می‌خواهند مربی را خراب کنند یا بد بازی می‌کنند که تیم خراب شود. نمی‌دانم چرا این شایعات خنده‌دار آخر فصل بر سر زبان‌ها افتاده است.»

 

او ادامه می دهد: « 2 روز پیش روزنامه‌ها نوشته بودند که علی کریمی می‌خواهد به اینتر بپیوندد. چطور می‌شود علی کریمی که یک فصل بسیار بد را پشت سر گذاشته عازم اینترمیلان ایتالیا شود. چطور می‌شود من که 33 سال دارم و امسال هم اصلا خوب نبودم بروم به اینتر؟ من فقط از این حرف‌ها می‌خندم. مخصوصا وقتی که روزنامه‌ها را می‌خوانم به دنبال چه هستند و دنبال چه هدفی می‌روند. امیدوارم روزی همه چیز درست شود.»

 

این روزها خبرگزاری فارس با آب و تاب از هو شدن دنیزلی می نویسید و با تحلیل های بی اساس و کودکانه هجمه گسترده ای علیه پرسپولیس به راه انداخته است. خبرگزاری دیگری نزدیک به این جریان هم، هر روز شایعه ای جدید از اختلاف کریمی با دنیزلی و دو دستگی و باند بازی در پرسپولیس روی خروجی می برد!

 

شما چطور تصور می کنید؟ آیا حقیقت این نیست که این به ظاهر رسانه ها چهره های مردمی و قابل احترام مردم را نشانه گرفته اند؟ همان مردمی که تنها در وقت نیاز به وجودشان احتیاج پیدا می کنند؟ این روزها دعوا بر سر ما است، بر سر «مردم»!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

مطالب مرتبط: صحبت های جادوگر رنگ واقعیت گرفت/ یک خبرگزاری غیررسمی خواهان اخراج دنیزلی شد!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)