مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: فوتبال با حساب و کتابی انجام دادیم، آیا این ضدفوتبال است؟

جعفر جعفری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشته‌اند و تا دقیقه 80 همه چیز خوب بود و می‌توانستیم یک امتیاز کسب کنیم اما با اشتباه فردی که صورت گرفت یک گل دریافت کردیم اما همین جا از تمام بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه تغییر و تحولات در فجر سپاسی جواب داده اظهار داشت: به هر حال زمانی که به تیم شوک وارد می‌شود تغییراتی رخ می‌دهد بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند و البته نتیجه هم برای ما مهم است. امتیازات زیادی عقب مانده‌ایم که باید آن را جبران کنیم. متأسفانه اگر رقبایمان امروز به برتری دست یابند ما باز به قعر جدول می‌رویم خوب بازی کردن ملاک نیست بلکه در کنار آن باید نتیجه هم کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در مورد قضاوت داور در روز گذشته تصریح کرد: داوری بسیار خوب بود و دستشان درد نکند به خوبی سوت زد در حالی که با توجه به اتفاقات هفته گذشته این ذهنیت به وجود آمده بود که شاید مشکلاتی در داوری به وجود آید اما هیچ مسئله خاصی نبود.

جعفری تأکید کرد: افسوس می‌خوریم که نتوانستیم یک امتیاز را به شیراز بیاوریم بازیکنان تلاش زیادی کردند و از کادر فنی هم تشکر می‌کنم که چیدمان بسیار خوبی داشت.

وی در مورد اینکه تماشاگران پرسپولیس شعار ضد فوتبال سرزده‌اند تصریح کرد: ما بازی منطقی و خوبی انجام داده‌ایم به هر حال تماشاگران تهرانی شعارهایی می‌دهند هواداران همه چیز می‌گویند در برخی موارد تماشاگران هم تیم را به جلو هل داده‌اند بازیکنان ما بازی خوبی انجام داده‌اند و یاوری هم ترکیب بسیار خوبی را به زمین فرستاده بود.

وی تأکید کرد: زمانی که بازی حساب و کتاب انجام می‌دهیم ضد فوتبال می‌شود؟ اگر 5 ـ 6 گل می‌خوردیم ما را تشویق می‌کردند؟ در مجموع بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند و از کادر فنی هم تشکر می‌کنم. که تمام تلاش خود را انجام داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)