پرسپولیس نیوز : روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد که فروش بلیت الکترونیکی طبقه اول ورزشگاه آزادی برای دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس به اتمام رسید.

روابط عمومی سازمان لیگ با اعلام این خبر اظهار کرد: فروش بلیت الکترونیکی طبقه اول به اتمام رسیده است و متقاضیان دیگر برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکنند.

این در حالی است که فروش بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی به منظور داربی 81 پایتخت در محل این ورزشگاه به فروش می‌رسد.

 

دود 5 هزار تن برای تماشای داربی 81 به ورزشگاه آزادی رفته‌اند.

در حالی که قرار است عصر امروز از ساعت 15 دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود، درهای ورزشگاه آزادی امروز حدود ساعت 9 صبح به روی تماشاگران باز شده است و تا این لحظه که حدود 4 ساعت به آغاز بازی زمان باقی مانده حدود 5 هزار تن در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

*آسمان استادیوم آزادی شکل آفتابی به خود گرفته و از باران ابتدای صبح خبری نیست.

*پرچم های قرمز و سیاه و همچنین آبی و سیاه در محل استقرار هواداران دو تیم در ورزشگاه از سوی مسئولین برگزاری مسابقه قابل توجه است.

 

در حالیکه حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بسیاری از بخش های ورزشگاه خالی از تماشاگر است یکی از تماشاگران که ظاهرا خیلی هم عجول است و بلیت جایگاه ویژه دارد از ساعت 10 صبح در جایگاه ویژه مستقر شده است.

به دلیل حضور این تماشاگر عجول در جایگاه ویژه 4 نیروی حراست ورزشگاه هم مجبور شده اند در این محل مستقر شوند.

این تماشاگر عجول گفت: اهل کرج هستم و از بستگان دور اصغر حاجلیو  هستم. دوست داشتم از صبح در ورزشگاه آزادی باشم و ببینم که شرایط دربی چگونه است.

او در مورد اینکه هوادار کدام تیم است و بلیت جایگاه ویژه را از حاجیلو گرفته گفت: نه از حاجیلو بلیت نگرفته ام او از بستگان دور پدری ام است. من هوادار هر دو تیم هستم!

یکی از مسئولان حراست  هم  در مورد حضور این تماشاگر گفت: او باعث شده که برای ما هم دردسر درست شود و مجبور شویم از صبح در جایگاه ویژه مستقر شویم. معمولا افرادی که بلیت جایگاه ویژه را دارند یک ساعت قبل از بازی به ورزشگاه می آیند.

 

با وجود اینکه جمعیت زیادی هنوز حاضر نشده تعداد طرفداران پرسپولیس بیشتر به نظر می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)