خبرگزاری پرسپولیس : پرسپوليس در بازي یکشنبه شب مقابل راه‌آهن براي سومين مسابقه متوالي دروازه خود را بسته نگه داشت تا دقايق شكست‌ناپذيري خط دفاعي خود را به 288 دقيقه برساند.

سرخپوشان آخرين بار در هفته نهم و بازي مقابل سپاهان دروازه خود را باز شده ديدند و گل دوم سپاهان در آن مسابقه كه در دقيقه 72 توسط سوكاي به ثمر رسيد آخرين گل خورده پرسپوليس تا اين لحظه بوده است.

 

نكته جالب‌تر اين‌كه از هفته ششم به اين‌سو يعني دقيقا از داربي تهران كه ژوزه خط دفاعي سه‌نفره را براي پرسپوليس انتخاب كرد اين تيم فقط در دو بازي گل خورده است. يك گل در مقابل فولاد خوزستان و دو گل در بازی مشکوک برابر سپاهان!

پرسپوليسي‌ها با تكيه بر نيلسون برزيلي و خط دفاعي سه‌نفره خود، طي 7 بازي اخير 5 بار دروازه تيم‌شان را بسته نگه داشتند و اين براي تيمي كه در پست هافبك دفاعي از نبود بازيكن تخصصي رنج مي‌برد آمار بسيار خوبي است.

 

مدافعان این تیم نیز به درک متقابل بالایی با نیلسون دست یافته اند و save(نجات) استثنایی جلال حسینی از توپ در حال ورود به دروازه در بازی مقابل راه آهن نمونه ای از ارائه کم نقص مدافعان میانی پرسپولیس تا به این جا بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)