پنجشنبه 17 اردیبهشت(17:45) 

مرجع خبری پرسپولیس : افشين قطبى سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان با بيان اينكه « اسمى» بودن بازيكنان براى حضور در اين تيم از ديد او ارزشى ندارد گفت: هر بازيكنى كه مى خواهد پيراهن تيم ملى كشورش را برتن كند بايد خودش را در زمين نشان دهد.
 
وى كه براى تماشاى بازى تيم هاى فوتبال الشباب امارات و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آل مكتوم دوبى حضور داشت، در بين ۲ نيمه اين ديدار درخواست خبرنگاران براى انجام مصاحبه را رد و عنوان كرد براساس قرارى كه با فدراسيون فوتبال دارد تنها در نشست هاى خبرى به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان اما در انتهاى اين ديدار به درخواست خبرنگاران پاسخ مثبت داد و در گفت وگويى به حضورش در كشورهاى اروپايى براى زير نظر گرفتن بازيكنان ايرانى اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: در سفرى كه به آلمان داشتم با مهدوى كيا و هاشميان ملاقات داشتم كه خوشبختانه وضعيت آن مطلوب است و در ديدارهاى آينده مى توانند به تيم ملى كمك كنند.
 
قطبى به ديدار سپاهان – الشباب امارات و دلايل شكست نماينده كشورمان اشاره كرد و افزود: مدافعان ميانى سپاهان در اين ديدار عملكرد ضعيفى داشتند و روى همين ضعف مشهود هم شكست را پذيرفتند.
وى ادامه داد: به نظر من سپاهان در اين ديدار اشتباه تاكتيكى نداشت و اگر شكست خورد صرفا به خاطر اشتباهات فردى بازيكنانش بود. مدافعان سپاهان آنقدر بد كار كردند كه الشباب اگر از موقعيت هاى خود به خوبى استفاده مى كرد مى توانست ۵ گل به نماينده ايران بزند.سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان با بيان اينكه اين تيم براى صعود به جام جهانى نيازمند حمايت مردم و مسئولان و رسانه هاست خاطر نشان كرد: اميدوارم رسانه ها مثل هميشه ياور تيم ملى باشند و با انتقادات سازنده خود زمينه موفقيت تيم ملى را فراهم كنند.افشين قطبى در ادامه به حضور در ساير ديدارها و تماشاى بازى بازيكنان ايرانى اشاره كرد و گفت: علاوه بر ديدار سپاهان والشباب ساير بازيهايى كه ايرانى ها در آن حضور داشته باشند را از نزديك تماشا خواهم كرد تا بتوانم بهترين ها را براى تيم ملى انتخاب كنم.وى در مورد ملاك هايش براى انتخاب بازيكنان تيم ملى گفت: از ديد من حضور « اسمى ها» براى تيم ملى فايده اى ندارد و بازيكنان اگر مى خواهند خود را به تيم ملى تحميل كنند بايد در زمين خودشان را نشان دهند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)