مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حداقل ۵ بازيكن از پرسپوليس شايستگى حضور در تيم ملى را دارند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

•ششمين پيروز متوالى را مقابل آلومينيوم به دست آورديد، بازى چطور بود؟
– مانند ۵ بازى قبلى، بازى خوبى را به نمايش گذاشتيم. پيش بينى بازى سخت ترى را مى كرديم اما خوشبختانه در همان نيمه اول كار اين تيم را تمام كرديم.

•فكر مى كنى پرسپوليس به باقرى بيش از حد وابسته شده است؟
– كريم باقرى يكى از بهترين بازيكنان تاريخ ايران است. او يك بازيكن استثنايى است كه در ۳۷ سالگى اين طور گلزنى مى كند. البته كار پرسپوليس گروهى است و بازى هايى هم بوده كه باقرى حضور نداشته و ما پيروز شديم.

•در مرحله بعد جام حذفى به مصاف پتروشيمى مى رويد، فكر مى كنى پرسپوليس در جام حذفى موفق مى شود؟
– تيمهاى دسته اولى به دليل انگيزه بالايى كه دارند خطرناك تر هستند. اميدوارم اين بازى را با موفقيت پشت سر بگذاريم تا يك قدم ديگر به قهرمانى نزديك تر شويم.

•در ليگ برتر نيز با فولاد روبرو مى شويد؟
– ما هنوز به قهرمانى در ليگ برتر اميدوار هستيم و بازيها را با جديت ادامه مى دهيم. مى خواهيم با ادامه اين پيروزى هاى پياپى يك ركورد ثبت كنيم.

•ليست تيم ملى اعلام شد و نام تو در ليست قطبى نبود؟
– به عقيده من حداقل ۵ بازيكن از پرسپوليس شايستگى حضور در تيم ملى را دارند و نتايج اخير ما نشان مى دهد بيشتر از يك بازيكن بايد از پرسپوليس در تيم ملى باشد.

•و اينكه از پرسپوليس فقط يك نفر در ليست حضور دارد.
– من سعى ام را مى كنم بهترين بازيهايم را براى پرسپوليس انجام دهم و فكر مى كنم با نتايجى كه در بازيهاى اخير گرفتيم اكثر بازيكنان عملكرد خوبى داشتند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)