توافق 5 بندي پرسپوليس و عابدزاده

مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده ساعت 11 صبح دیروز به محل باشگاه پرسپوليس رفت و با باشگاه فسخ قرارداد كرد.

اين در حالي است كه باشگاه پرسپوليس تمايلي به صدور رضايت‌نامه عابدزاده نداشته و حتي عباس عليپور مديرروابط عمومي پرسپوليس ساعت 8:30 صبح طي مصاحبه‌اي با شبكه‌هاي تلويزيوني اين موضوع را اعلام كرد و حتي كريم باقري را واسطه قرار داده تا در نشستي مشترك سوءتفاهم‌ها را برطرف كند.

اما تنها چند ساعت بعد از اين مصاحبه عابدزاده به باشگاه رفت و طي توافقي 5 بندي با باشگاه پرسپوليس تسويه‌حساب كرد. او با دريافت رضايت‌نامه از سرخپوشان راهي باشگاه استيل‌آذين شد و پس از گفت‌وگويي چند دقيقه‌اي با افشين پيرواني، رسما به عنوان مربي گلرهاي اين تيم منصوب شد.

 

اينگونه بود كه الياس مژده‌جو مدير تداركات تيم استيل‌آذين تلفن سعيد عزيزيان را گرفت تا افشين پيرواني چنين جملاتي را بر زبان آورد: سلام سعيد جان. شرمنده، اما طبق تصميم باشگاه عابدزاده به عنوان جانشين شما انتخاب شده. به همين دليل قرار است از فردا گلرها را تمرين دهد و…!

اما بشنويد از توافق‌نامه 5 بندي احمدرضا عابدزاده با باشگاه پرسپوليس.

بند اول: باشگاه ملزم است تا تاريخ 7/10/88 كه عابدزاده با كرانچار در پرسپوليس همكاري داشت، مطالبات او را بپردازد. اين مبلغ حدود صد ميليون تومان است.

بند دوم: مبلغ قرارداد فصل گذشته عابدزاده هنوز مشخص نيست. طي اين بند قرار شد هر حكمي از سوي كميته استيناف اعلام شد، به عنوان حكم نهايي اعلام شده و به عابدزاده پرداخت شود.

بند سوم: طبق اين توافق‌نامه عابدزاده قانونا با پرسپوليس فسخ قرارداد كرده و با دريافت رضايت‌نامه از پرسپوليس مي‌تواند به هر تيم ديگري منتقل شود.

بند چهارم: اين فسخ قرارداد به درخواست احمدرضا عابدزاده بوده است نه باشگاه پرسپوليس!

بند پنجم: با امضاي اين توافق‌نامه، هيچ كدام از طرفين حق و حقوقي نسبت به هم نخواهند داشت.

اينگونه بود كه ماجراي احمدرضا عابدزاده با باشگاه پرسپوليس به پايان رسيد و اين چهره اسطوره‌اي قرار است از اين پس روي نيمكت استيل‌آذين بنشيند. البته طبق شنيده‌ها عابدزاده قرار بود به عنوان دستيار اول افشين پيرواني برگزيده شود اما با درخواست عابدزاده او تمرين گلرها را زيرنظر خواهد گرفت و به احتمال زياد رضا شاهرودي جانشين او خواهد شد.

 

گفتني است كه تا پيش از اين از عليرضا دليخون به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي استيل‌آذين نام برده مي‌شد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)