مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال روبین کازان روسیه گفت: با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم باید با 5 گل زنیت را شکست می‌دادیم اما به برد 2 بر صفر رسیدیم.

 

علیرضا حقیقی پس از قهرمانی در سوپر جام روسیه اظهار داشت: با وجود اینکه در این بازی به میدان نرفتم اما به عنوان یک ایرانی به خودم می‌بالم که همراه روبین کازان دومین جام پی در پی را گرفتیم.

 

وی ادامه داد: زنیت فقط یک موقعیت خطرناک روی دروازه ما داشت اما ما می‌توانستیم با 5 موقعیت خطرناکی که داشتیم حریف را با شکستی سنگین بدرقه کنیم. حتی در این دیدار داور یک گل ما را آفساید اعلام کرد.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: برد دو بر صفر ما اتفاق کوچکی در فوتبال روسیه نبود و خوشبختانه توانستیم سوپر جام را که برای مسئولان باشگاه روبین کازان بسیار اهمیت داشت، به خانه ببریم. خیلی خوشحالم که در این مدت زمان کم توانستم دو جام مهم را با روبین کازان کسب کنم و مثل قهرمانی در جام حذفی روسیه هیچ وقت شب گذشته را فراموش نمی‌کنم.

 

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس افزود: هواداران جشن مفصلی برای ما گرفتند که واقعا شکوه این اتفاق من را حیرت زده کرد. در این مدت چیزهای زیادی آموختم و خوشبختانه استرسم دیگر از بین رفته است. مسئولان روبین کازان برای فصل آینده به من آماده باش دادند و به نظرم سال سختی در پیش دارم.

 

وی در پاسخ به سؤالی که برای تعطیلات قصد داری به ایران برگردی یا خیر، گفت: دو هفته دیگر بازی‌های ما شروع می‌شود و کادر فنی اعلام کرده علیرغم اینکه دو روز تعطیلی داریم باید بمانم و زیر نظر آنها تمریناتم را دنبال کنم. از دو هفته دیگر وارد لیگ روسیه خواهیم شد.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: دو رویداد مهم در زمانی که در فوتبال روسیه حضور پیدا کردم برایم اتفاق افتاد. خیلی خوشحالم و دوست دارم سومین موفقیتم همراه با تیم ملی در جام جهانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)