مادرم مرا با آبگوشت علی پروین کرد!

مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: پروين در مورد دريافت حقوق هاي فوتباليست ها گفت: اگر من در حال حاضر بازي مي‌كردم 5 ميليارد تومان پول مي گرفتم اين مسائل به سرنوشت و قسمت فرد بستگي دارد.


علي پروين عضو كميته فني تيم فوتبال پرسپوليس افزود:

 

بازي اول هميشه براي هر تيمي سخت است و حتي زمان خودمان نيز مساوي يا باخت حاصل كار ما مي‌شد، در هر صورت ما در آبادان خوب بازي نكرديم ولي 3 امتياز آبادان در اولين بازي براي پرسپوليس حائز اهميت بود و اميدوارم اين روند تا پايان فصل ادامه داشته باشد تا امسال پرسپوليس قهرماني را براي هواداران به ارمغان بياورد.

 

* شيريني، كارهاي هماهنگي انجام مي‌دهد
وي در مورد شيريني، سرپرست جديد پرسپوليس گفت: الان شيريني، سرپرست موقت است اين هفته با رويانيان جلسه خواهيم گذاشت واگر امكان داشت يكي از پيشكسوتان را به عنوان سرپرست انتخاب كنيم. شيريني در اطراف تيم حضور دارد ،مسائل مالي تيم در اختيار شيريني است و مربي خارجي نيازي به سرپرست ندارد.

 

* مربي خارجي سرپرست نمي‌خواهد
پروين اضافه كرد: درگيري دنيزلي و خوردبين به خاطر اعتقاد نداشتن به سرپرست بود و مربي خارجي يك هماهنگ كننده را مي‌خواهد كه تيم را از تهران به شهرستان ببرد و ارهايي از اين دست را انجام دهد تا كارها نظم داشته باشد. نظر ما مربيان ايراني هميشه اين بوده است كه يك سرپرست در كنار تيم باشد و در صورتي كه قرار بر اين كارها باشد اين كارها را شيريني انجام مي‌دهد.

 

* خوردبين پرسپوليس را به اينجا رسانده است
پروين در مورد قديمي‌هاي پرسپوليس و خوردبين گفت: خوردبين كار سرپرستي را سال‌هاي متمادي انجام مي‌داد او جزء افرادي در پرسپوليس است كه زحمت زيادي براي پرسپوليس كشيدند و اين خوردبين‌ها بودند كه پرسپوليس را تا به اينجا رساندند تا سربلند باشد.

 

* هر فردي پيشكسوت تر باشد كاپيتان است
وي در مورد كاپيتاني حسيني در بازي صنعت نفت ابادان افزود: من اعتقاد دارم كه اگر بازيكني يك روز زودتر پيراهن پرسپوليس را تن كرد او كاپيتان پرسپوليس است، تعجب كردم كه حسيني بازيكن ملي پوش و با اخلاقي است ولي بايد هميشه به پيشكسوت و با سابقه تيم احترام بگذاريم. فشنگچي و آقازماني بايد در بازي نفت آبادان كاپيتان مي‌شدند و نمي‌دانم به چه دليلي اين حركت در تيم صورت گرفت. عاشوري بايد در مورد كاپيتاني پرسپوليس اين مسائل را به مانوئل گوشزد مي‌كرد.

 

* شايد امير عابدزاده يك روز مثل پدرش شود
وي در مورد حضور امير عابدزاده در پرسپوليس تاكيد كرد: تمرينات اميرعابدزاده را چندين جلسه در استيل آذين ديده‌ام، ممكن است در آينده  جاي پدرش را بگيرد. نبايد هميشه انتقاد كرد كه چرا به پرسپوليس آمده است شايد اين دروازه بان خوب باشد.

 

* براي محمد پروين چند اشتباه داشتيم
محمد پروين استعداد خوبي در فوتبال داشت ولي ما چند اشتباه كرديم، يكي از اين اشتباهات جدا كردن او از تيم فوتبال استيل آذين بود و ديگري پيوستن به پرسپوليس بود كه به يكباره رباط پاره كرد و هم اكنون در گهر درود بازي مي‌كند. اگر در تهران باشد سايه من بالاي سرش سنگيني مي كند و يك مقدار از اين بابت اذيت مي‌شود.

 

* علي پروين حالا بازي مي‌كرد 5 ميليارد مي‌ارزيد
پروين در مورد پرداخت حقوق‌هاي كلان به فوتباليست‌ها گفت: اگر من در حال حاضر بازي مي‌كردم 5 ميليارد تومان پول مي‌گرفتم اين مسائل به سرنوشت و قسمت فرد بستگي دارد. در اين شرايط امثال بهزادي، كاشاني، كلاني، وطنخواه و آشتياني كساني بودند كه برترين فوتباليست‌هاي ايراني بودند ولي آن زمان اين جوري بود كه من نفر اول پرسپوليس و تيم ملي بودم ولي 2 هزار تومان حقوق مي‌گرفتم و 2 هزار تومان آن موقع به اندازه 100 ميليون تومان الان ارزش داشت.

 

* عشقم واليبال بود
وي ادامه داد: عشق دوم من پس از فوتبال واليبال است و هفته‌اي چند بار با دوستان واليبال بازي مي‌كنيم تا تنمان سالم باشد، پينگ پنگ را هم خيلي خوب بازي مي‌كردم ولي فوتبال چيز ديگري بود.

 

* به پسرم هم مي بازم تعصب دارم
پروين در مورد تعصبش خاطرنشان كرد: چند روز پيش در مسابقه واليبال به محمد پروين باختيم، نشستم عضه خوردم كه چرا به  محمد باخته‌ام. ما قديمي‌ها اينگونه تعصب داريم كه چرا به پسرمان باخته‌ايم و من بايد هر طور شده ببرم حتي با دعوا و تقلب آن بازي را به  نفع خودم به پايان برسانم.

 

* علي پروين با آبگوشت مادرش علي پروين شد
پروين در مورد آبگوشت و ديزي افزود: جمعه‌ها هميشه آبگوشت در خانه خودمان داريم تا ساعت 5 بعدازظهر افرادي كه به خانه‌مان مي‌آيند حتي به خاطر ديد و بازديد يا واليبال به آنها آبگوشت مي‌دهيم. مادرم هميشه مي‌گفت علي پروين را با آبگوشت علي پروين كرديم و سنت در خانه ماست كه قبل از ماه رمضان هفته‌اي يك روز آبگوشت داريم.

 

* غصه خوردم كه چرا بازي پخش نمي شود
پروين در مورد عدم پخش بازي‌هاي ليگ برتر گفت: روز پنجشنبه خيلي غصه خوردم كه چرا بازي‌ها را پخش نمي‌كنند ولي به يكباره زيرنويس كردند كه مثل سال‌هاي گذشته بازي‌ها پخش مي‌شود. سازمان صدا و سيما بايد درآمدي را براي اين فوتبال در نظر داشته باشد و بايد فدراسيون فوتبال و سازمان صدا و سيما با يكديگر كنار بيايند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)