مرجع خبری پرسپولیس : سیدهادی طباطبایی دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال و بابایی مدیرکل اداره تربیت بدنی رشت در جایگاه ویژه حضور دارند.

 

 

* تماشاگران داماش در نیمه اول به صورت بازیکنان پرسپولیس لیزر می انداختند.

* این اتفاق یعنی انداختن نور لیزر در نیمه دوم نیز هنگام ضربات ایستگاهی روی صورت نیلسون انجام شد.

* علی کریمی از دقیقه 45 برای گرم کردن اقدام کرد و بار دیگر توسط هواداران داماش تشویق شد.

* هواداران داماش پس از باز شدن دروازه پرسپولیس، علی دایی را تشویق کردند.

* زمین ورزشگاه شهید عضدی که مصنوعی است کیفیت بدی دارد.

* کریم انصاری فرد مهاجم پرسپولیس که امروز روی نیمکت نشسته است، بین دو نیمه با چند معلولی که کنار زمین بودند عکس یادگاری گرفت.

* نور ورزشگاه عضدی خیلی کم بود و به همین دلیل هواداران حاضر در ورزشگاه به کنایه نور موبایل های خود را از دقیقه 50 روشن کرده بودند.

* پس از باز شدن دروازه پرسپولیس ژوزه سرمربی این تیم با عصبانیت کنار زمین آمد و بابت گوش ندادن صحبت هایش توسط بازیکنان به آنها اعتراض کرد.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را 10 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

 

ديدار دو تيم داماش گيلان و پرسپوليس در حضور پر شور 12 هزار تماشاگر و تحت تاثير زلزله استان آذربايجان شرقي آغاز شد.

تعداد زيادي از تماشاگران نيز از خارج ورزشگاه منتظر بودند تا بتوانند براي ديدن اين بازي به داخل بيايند.

هنگامي كه بازيكنان داماش براي گرم كردن وارد زمين شدند به شدت مورد تشويق هواداران تيمشان قرار گرفتند و همچنين نسبت به ورود پرسپوليسي‌ها نيز واكنش نشان دادند.

قبل از آغاز بازي بنري از سوي روابط عمومي باشگاه داماش گيلان در كنار زمين قرار گرفت كه روي آن نوشت بود «آذربايجان بر سوگ نشستيم و با تو هستيم» و از اسكوربورد ورزشگاه نيز تصاويري از مناطق زلزله زده شمال غرب كشور پخش شد.

ماموران انتظامي قبل از آغاز بازي در جايگاه خبرنگاران حاضر شدند واز حضور افرادي كه كارت مخصوص پوشش بازي‌ها را نداشتند جلوگيري كردند.

هنگامي كه بازيكنان براي آغاز بازي وارد زمين شدند علي كريمي كه خود گيلاني است به شدت از سوي تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشويق شد و داماشي‌ها از كريمي مي‌خواستند كه به سوي آن‌ها برود او نيز كه در اين بازي نيمكت نشين است از روي نيمكت بلند شده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

هرندي سرمربي داماش گيلان در طول بازي از هر فرصتي براي گوشزد كردن نكات لازم را به بازيكنانش استفاده مي‌كرد و در صحنه‌اي كه دروازه‌بان تيمش چند دقيقه‌اي به دليل مصدوميت روي زمين افتاده بود پنج شش بازيكن تيمش را دور خود جمع كرد و با آن‌ها صحبت كرد.

در پايان بازي تماشاگراني پرسپوليسي اعتراض شديدي را نسبت به عملكرد تيمشان داشتند.

در نیمه دوم در حالی که بازیکنان داماش چندین بار به دلیل مصدومیت به زمین افتادند داور سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

 

* برخی دیگر از تماشاگران، بازیکنان را علت شکست پرسپولیس برابر داماش می‌دانستند و با سردادن شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم» اعتراض خود را اعلام کردند.

 

* شهاب گردان، دروازه‌بان دوم پرسپولیس در دیدار برابر داماش در پایان بازی به سمت نیلسون، گلر سرخ‌پوشان رفت و به دلیل دریافت گل در این مسابقه به وی دلداری داد.

 

پس از پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت با پیروزی یک بر صفر داماش همراه بود، معدود هواداران گیلانی تیم فوتبال پرسپولیس علیه بازیکنان و ژوزه مانوئل شعار دادند و خواستار جدایی مانوئل از این تیم شدند.

 

* بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که از شکست برابر داماش به شدت ناراحت بودند بلافاصله پس از اتمام بازی به رختکن رفتند و  افراد متفرقه را به آنجا راه ندادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)