مرجع خبری پرسپولیس : قوی‌ترین مرد جهان در رشته وزنه‌برداری با اشاره به ماموریت ویژه رویانیان به وی درباره راه‌اندازی رشته وزنه‌برداری در باشگاه پرسپولیس گفت: حدود پنج ماه بعد از استراحت، تمریناتم را با باشگاه پرسپولیس آغاز می‌کنم.

 

 بهداد سلیمی گفت: پیوستنم به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس را به فال نیک می‌گیرم.

 

قوی‌ترین مرد جهان در رشته ورزشی وزنه‌برداری افزود: حدود پنج ماه بعد از استراحت، تمریناتم را با باشگاه پرسپولیس آغاز می‌کنم تا آن موقع وظیفه جذب بازیکن را رویانیان به من محول کرد که جا دارد از ایشان قدردانی کنم.

 

سلیمی در ادامه تصریح کرد: حدود هشت ماه از خانواده دور بودم و ایثاری را که همسرم و به ویژه پدر و مادرم برایم انجام دادند واقعاً قیمتی ندارد.

 

 

* همسرم روحیه‌ای مضاعف به من می‌داد

طلایی المپیک لندن در رشته وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: با توجه به دور بودن از خانواده در اردوهای مختلف و مسابقات، همیشه همسرم روحیه‌ای مضاعف به من می‌داد تا بتوانم به درستی وظیفه‌ام را انجام دهم.

 

وی به مسئله زلزله‌زدگان اشاره کرد و بیان داشت: از همه هموطنان خوبم تقاضا دارم که مردم زلزله‌زده آذربایجان را فراموش نکنند چرا که ما همه بنی آدمیم و اعضای یکدیگریم.

 

* نزدن رکورد ارتباطی به رضازاده ندارد/ هدفم در رقابت‌های جهانی شکستن رکورد جهان و المپیک است

این ورزشکار مازندرانی در ادامه گفت: علت نزدن وزنه سوم یا همان نزدن رکورد ارتباطی به رضازاده ندارد، جا دارد از مربیان خوبم و در راس حسین رضازاده تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 

سلیمی در پایان اذعان داشت: هدفم در رقابت‌های جهانی شکستن رکورد جهان و المپیک است که امیدوارم با همت خودم و دعای خیر هموطنانم و یاری پروردگارم بتوانم این مقام را برای کشورم کسب کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)