مرجع خبری پرسپولیس:مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر بازيكنان با دقت بيشتري بازي مي‌كردند مي‌توانستيم با 5 گل راه‌آهن را شكست دهيم.


حسين عبدي مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با برتري يك بر صفر برابر راه‌آهن اظهار داشت: اگر در نيمه اول بازيكنان كمي با دقت بيشتري بازي مي‌كردند مي‌توانستيم با 5 گل حريف خود را شكست دهيم. موقعيت‌هاي به‌دست آمده بايد تبديل به گل مي‌شد، اما با كم دقتي در ضربات آخر نتوانستيم به خواسته‌هاي خود برسيم.

وي افزود: بازيكنان خط دفاعي تيم ما هنرمندانه بازي كردند و در ضدحملات زهردار بودند؛ البته مهم 3 امتياز بود كه با تلاش فراوان توانستيم آن را كسب كنيم. خوشحالم كه به رده سوم جدول رده‌بندي صعود كرديم؛ البته اين موضوع نبايد موجب غرور بازيكنان شود بلكه با اميد به آينده بايد با انگيزه بيشتري كار خود را ادامه دهند.

 

مربي پرسپوليس عنوان كرد:


حاصل تمرينات فشرده و خوب را در بازي گرفتيم و از اين اتفاق خوشحال هستم. براي ادامه مسابقات نياز به تمركز داريم و اگر هر بازيكن بتواند وظايف خود را كامل انجام دهد مي‌توانيم به جايگاه واقعي خود برسيم.
وي ادامه داد: راه‌آهن تيم خوبي بود و حملات خطرناكي انجام مي‌داد، اما خط دفاعي پرسپوليس در اين ديدار عالي كار كرد و توانست برابر حملات خطرناك تيم حريف مقاومت كند. در بازي‌هاي آينده دفاع بهتر خواهد شد و بازيكنان در زدن ضربات اخر دقت بيشتري مي‌كنند.

عبدي در مورد داوري اين ديدار گفت: همانطور كه دايي گفت داور با راه‌آهني‌ها مهربان بود؛ اگر براي آنها به اشتباه قضاوت كرده براي ما هم در چند صحنه به اشتباه سوت زد. اشتباهات داوري يك امر طبيعي است و هر تيمي كه بازنده بازي باشد به اين مسائل اشاره مي‌كند.
مربي پرسپوليس يادآور شد: از هواداران تشكر مي‌كنم چون مهم‌ترين دليل پيروزي ما بر راه‌آهن حضور آنها در ورزشگاه بود. بازيكنان با ديدن اين تعداد هوادار روحيه مضاعفي گرفتند و موفق شدند حريف را مغلوب كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)