مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش وجوانان گفت:ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز که جزو طرح های مهرماندگاراست تا پایان مردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

ˈعلی ترکاشوندˈ که به منظوربازدیداز ورزشگاه میانرود به شیراز سفرکرده است،امروز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:200 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه برآورد شد و طبق توافق مقرر شد حدود 120 میلیارد ریال توسط وزارت ورزش و جوانان تامین و مابقی نیز توسط منابع استانی و نفت تامین شود.

وی گفت:از رقم توافق شده مبلغ 68 میلیارد ریال اسفند ماه سال گذشته از سهم وزارت ورزش و جوانان دریافت شد که روزشنبه هفته آینده با حضور پیمانکار این ورزشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا این پروژه به سرعت،کار را آغازکند.

ترکاشوند ادامه داد: پیگیر مابقی اعتبار مورد نیازهستیم تا این پروژه در موعد اعلام شده به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه چمن این ورزشگاه براسا س آخرین استاندارد روز دنیا که مربوط به کشور المان است،کشت خواهد شد، افزود: پس از یک متر خاکبرداری، زه کشی و لوله گذاری قابل تهویه و شستشو انجام می شود که از ورزشگاه آزادی تهران به مراتب بهتر و جدیدترخواهد بود ضمن اینکه چمن نیاز به شش ماه زمان دارد تا بخوبی رشد کند.

ترکاشوند درخصوص سالن شش هزار نفری شیراز که مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس است نیز بیان داشت : قرارداد ساخت این سالن بسته شده و مشکل زمین آن که در بزرگراه حسینی الهاشمی شیرازمی باشد، حل شده است.

وی افزود: اعتبارات مصوبه های رهبر معظم انقلاب جدا و نقد می باشد و با توجه به پیشرفت کار پرداخت خواهد شد.

ترکاشوند همچنین بهره برداری از 32 پروژه بزرگ ورزشی طرح مهرماندگار در نقاط مختلف کشور تا پایان دولت دهم خبرداد و افزود: شرکت توسعه مجری پروژه های بزرگ ورزشی در کشور است که 27 پروژه که مربوط به این شرکت است و شامل ورزشگاه 15 هزار نفری می باشد تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد و اکنون نیز برخی از آنها به مانند ورزشگاه کرمانشاه ، ایلام ، سمنان ،بجنورد و غیره 80 تا 90 در صد پیشرفت داشته است.

وی ضمن تشکراز کمانه مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: ایشان از مدیران قوی و ارزشی وزارت ورزش و جوانان هستند که با جدیت دنبال تامین زیر ساخت ورزش فارس می باشد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)