خبرگزاری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: الان نیازی به جذب دنیزلی نداریم، او مشکلات خانوادگی خاص خودش را دارد.

محمد رویانیان پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:‌ امروز یک نفر در تمرین پرسپولیس به من زنگ زد و گفت: بر سر تمرینات قرمزپوشان حاضر شو که منم این کار رو کردم و نمی‌دانستم با آمدن من بازیکنان بیشتر خودشان را جمع و جور می‌کنند.

وی افزود:‌ آمدم گفتم از امروز به بعد ما هستیم. من امروز صبح به ایران رسیدم و باید سریع‌تر به مسائل تیم رسیدگی می‌کردم. با بچه‌ها جلسه بسیار خوبی داشتم و چند نکته مهم را به آنها گوشزد کردم. من گفتم متاسفانه نیم فصل خوبی نداشتیم و تجربیات بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. به من و هواداران بیشتر از همه شماها سخت گذشت.

رویانیان تاکید کرد: برنامه‌های‌مان متاسفانه لطمه‌های بدی خورند. در برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی دچار ضرر شدیم، حتی در مسائل فرهنگی نیز ضربه خوردیم. وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد جو جامعه اجازه نمی‌دهد که یک نفر کار خود را انجام دهد. چون جو جامعه متاسفانه نتیجه گرا شدند. همه متاسفانه فقط در فوتبال ما به نتیجه گرفتن فکر می‌کنند نه مسئله دیگر که باید این مسئله را ریشه‌ای درست کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من امروز به بازیکنان گفتم با همدیگر عهد کنیم نیم فصل اول را فراموش کنیم و به نیم فصل جدید نگاه کنیم. ما فصل جدیدی را در پیش داریم، خوشبختانه استعداد و توانایی همه آنها را داریم و تیمی بسیار قابل، معروف و مشهور هستیم. هیچ چیزی کم نداریم، نیم فصل دوم را با قدرت جلو می‌بریم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: بازیکنان پرسپولیس باید نشان دهند که توانایی خدمت به پرسپولیس را دارند.من به بازیکنان گفتم شما به بیرون زمین کاری نداشته باشید که چه اتفاقی می‌افتد داخل زمین با شما بیرون زمین با من. حتی به آنها گفتم مسئله کادر فنی هم به من مرتبط می‌شود و مطمئن باشید باشگاه در این زمینه تمام کارها را انجام می‌دهد. شما در زمین ثابت کنید مثل همیشه عاشق پرسپولیس هستیم.

وی یادآور شد: به بازیکنان گفتم شما کار خود را انجام دهید و من هم کار خودم را. مثلا اگر یک خلبان رایک شرکت هواپیمایی برای خلبانی انتخاب کند این مسئله‌ای است که مدیر شرکت تصمیم می‌گیرد. مثلا عواملی مثل خدمه و یا مهمانداران دخالتی در این موضوع ندارند. هر کس باید در پرسپولیس سر جای خودش کار کند. بازیکن باید منظم و مرتب تمرین کند و بازی خود را درست و حسابی انجام دهد. این حرفی بود که به بازیکنان گفتم.

وی یادآور شد: از بازیکنان خواستم با قدرت تمام در آینده به فکر موفقیت پرسپولیس باشیم و به هیچ چیزی دیگر فکر نکنیم. این هواداران حق‌شان این است که دلشان شاد شود.

وی در مورد جلسه با یحیی گل محمدی نیز گفت: با یحیی نیز صحبت‌هایی داشتم و به او گفتم با قدرت هر چه تمام‌تر و تمام توان هر چه دارد در پست خود به معرض نمایش بگذارد و تمرینات را بسیار قوی و مقتدرانه با انگیزه بالا رو به جلو ببرد، آن وقت ما تصمیم می‌گیریم سکان هدایت پرسپولیس را به مانوئل بدهیم یا گل‌محمدی.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد به یک دقیقه از تمرین هم لطمه بخورد. خوشبختانه یحیی دارای صفات اخلاقی بسیار خوبی است و قطعا کار خود را با قدرت دنبال می‌کند.

رویانیان درباره حضور مصطفی دنیزلی گفت: در حال حاضر نیازی به دنیزلی نداریم. دنیزلی با توجه به شرایطی که در فصل قبل داشت از ما جدا شد، ایشان مشکل بیماری خانواده‌اش در میان است و تا به امروز این مشکل حل نشده است. پدر خانم دنیزلی الان در کما است. اما زنده است و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد احتمال حضور گل محمدی و اعلام نام دستیارانی مانند کریم باقری نیز گفت: ما در جلسه کمیته فنی قبل تصمیم گرفتیم که بازی پیکان برای ما خیلی از مسائل تعیین کننده باشد. این مسئله داخلی بود که به بیرون درز پیدا نکرد. در بازی با پیکان پیروز شدیم اما در دومین مسئله‌ای که در جلسه کمیته فنی تصمیم گرفتیم؛ این بود که تا نیم فصل این روند ادامه داشته باشد تا ژوزه کارش را دنبال کند. سپس بعد از نیم فصل در مورد ایشان تصمیم نهایی را می‌گیریم که شاید تصمیم جدید باشد. در همین روال سفری پیش آمد و من به خارج از کشور رفتم و حالا هم منتظر جلسه کمیته فنی هستم.

وی تاکید کرد: پس از جلسه کمیته فنی همه چیز را مشخص خواهیم کرد. البته من در جلسه کمیته فنی سعی می‌کنم با همه مشورت کنم. حرف آنها در تصمیم من قطعا تاثیر گذار است اما تصمیم نهایی را من خواهم گرفت. در این جلسه میهمانان ویژه‌ای مثل جعفر کاشانی و محمود خوردبین که از بزرگان ما هستند دعوت کردیم که در کنار سایر بزرگان به ما کمک کنند. تا بهترین تصمیم را بگیریم.

رویانیان در خصوص پیشنهاد به کریم انصاری‌فرد از باشگاه میلان ایتالیا نیز گفت: کریم انصاری‌فرد را چند باشگاه خوب از جمله میلان خواست اما من با طرفین به توافق نرسیدم. اعتقادم این است که کریم باید در نیم فصل دوم در پرسپولیس بماند. برای انصاری‌فرد فرصت‌های زیادی وجود دارد تا آینده خود را بیشتر تضمین کند. ما می‌توانیم کریم انصاری‌فرد را با پیشنهادی بسیار خوب سال دیگر ترانسفر کنیم.

وی افزود: امروز به انصاری‌فرد گفتم شما تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانی و با خیال راحت کارت را انجام می‌‌دهی.

رویانیان در پایان در پاسخ به سؤالی که به احتمال فراوان گل محمدی سرمربی پرسپولیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: فردا همه چیز مشخص خواهد شد اما احتمال حضور گل محمدی به عنوان سرمربی 50 به 50 است.

 

وی افزود: در ادامه سفرم به اروپا با رئال مادرید قراردادی را امضا کردیم تا اولین مدرسه فوتبال رئال در ایران افتتاح شود. البته لیستی هم از طرف ژوزه به ما داده شده برای جذب بازیکن که آن را گذاشته‌ایم تا پس از انتخاب سرمربی تصمیم نهایی را بگیریم. اگر مانوئل ماند که طبق لیست اقدام خواهیم کرد در غیر این صورت مربی دیگر حقش است و بازیکنان نیم فصل خود را انتخاب کند پس بهتر است همه تا فردا دندان روی جیگر بگذاریم و صبر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)