خبرگزاری پرسپولیس : قهرمانان رده سنی بالای 40 و 60 سال مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام مرحوم یونس شکوری درحالی مشخص شد که دیدار نهایی رده بالای 50 سال بین دو تیم پرسپولیس – ستاره ورزش فردا شنبه برگزار می‌شود.

هجدهمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام مرحوم یونس شکوری که با حضور 70 تیم در 3 رده سنی از حدود سه ماه پیش آغاز شده بود، با شناخت قهرمانان رده سنی بالای 40 سال و بالای 60 سال، تنها یک بازی تا پایان این رقابتها فاصله دارد.

در رده سنی بالای 60 سال با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی تیم‌های شعاع و بانک سپه راهی فینال شدند. راه‌آهن و دارایی حاج نصرالله دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که راه‌آهن با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و به مقام سوم رسید.

در بازی فینال بانک سپه با نتیجه 4 بر یک شعاع را برد و قهرمان شد. حسین کلانی یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود. علیرضا عزیزی با وجود بیماری شدید در این بازی به میدان رفت و با تشویق شدید حاضران روبرو شد.

در رده بالای 40 سال تیم‌های شهرداری منطقه سه با هنرمندان و استقلال با شاهد دو دیدار نیمه نهایی را برگزار کردند که استقلال 5 بر یک از سد شاهد گذشت و فینالیست شد. شهرداری منطقه سه با نتیجه 4 بر یک هنرمندان را برد. به این ترتیب استقلال و شهرداری منطقه سه به فینال راه یافتند.

دیدار رده بندی هم بین هنرمندان و شاهد برگزار شد و شاهد با پیروزی 4 بر 3 مقابل حریفاش سوم شد. در بازی فینال شهرداری در ضربات پنالتی 4 بر 2 مقابل استقلال به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در رده سنی بالای 50 سال نیز پرسپولیس با داماش و تربیت بدنی ری با ستاره ورزش دیدار کردند. پرسپولیس 3 بر یک داماش را برد و ستاره ورزش 5 بر صفر از سد تربیت بدنی گذشت. بازی رده‌بندی این رده سنی بین تربیت بدنی ری و داماش انجام شد که تربیت بدنی ری با پیروزی 3 بر صفر سوم شد.

در این مسابقات حدود 1200 بازیکن حضور داشتند که در بین آنها چندین چهره ملی‌پوش سال‌های اخیر و نیز جمعی از بهترین‌های فوتبال ایران در گذشته دیده می‌شدند.

فینال رده سنی بالای 50 سال ساعت 17 روز شنبه 14 بهمن‌ماه در تالار پایداری شهرداری منطقه 3 بین تیم‌های پرسپولیس و ستاره ورزش همزمان با توزیع جوایز قهرمانی برگزار خواهد شد.

در تیم پرسپولیس بازیکنانی چون پنجعلی، پیوس، فنونی‌زاده، قلیچ، نعیم آبادی، سیدعلیخانی، حسن‌زاده، کاظمی و رحمانی بازی می‌کنند و در تیم ستاره ورزش بازیکنانی چون بهروز سلطانی، محمدحسین ضیایی، ابراهیم قاسمپور، اردستانی، سجادی، موافق، کاشی‌نژاد به میدان می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)