چهارشنبه 26 فروردین (14:34)

مرجع خبری پرسپولیس : صحبت ها در خصوص تمدید قرار داد علی کریمی با پرسپولیس همه جا شنیده می شود . ستاره بی چون و چرای پرسپولیس حتی زمانی که آماده نبود برای تیمش کارهایی کرد کارستان !

به‌خصوص اين اواخر كه يك تنه تيم را به جلو برد. بعد از اين نمايش فوق‌العاده، مسئولان پرسپوليس براي تمديد قرارداد با او به تكاپو افتادند. حتي انصاري فرد كه مورد انتقاد علي كريمي قرار گرفت، گفت كه خداخدا مي‌‌‌كند پيشنهادي براي كريمي نرسد و او همچنان در پرسپوليس بماند.

خبرها اما حاكي از آن است كه هدايتي مذاكرات اوليه را براي تمديد قرارداد با كريمي آغاز كرده. البته هدايتي گفته اگر در پرسپوليس بماند (يعني سهام را به او بفروشد) هر جور شده كريمي را نگه مي‌‌‌دارد و راضي‌اش مي‌‌‌كند اما خب، او بيكار ننشسته و يك پيشنهاد وسوسه‌كننده‌اي به كريمي داده است. علي كريمي كه حالا يك بازيكن 32ساله است، بايد جواب بدهد كه آيا حاضر است بالاي 500ميليون تومان براي يك فصل بگيرد و قرارداد جديدي امضا كند يا روي پيشنهاداتي كه از امارات رسيده [و البته جدي هم نيست] كار كند.

البته كريمي در ايران مايل است كه فقط براي پرسپوليس به ميدان برود و اگر مسئولان تيم روي اين نكته كار كنند مي‌‌‌توانند قرارداد مقرون به صرفه‌تري با او ببندند مثل اين فصل كه كريمي در مقايسه با ستارگان پرسپوليس به‌مراتب دستمزد كمتري گرفت [به روايتي 160ميليون تومان]

البته ديروز ايپنا خبر داد كه مسئولان پرسپوليس براي فصل آينده با كريمي به توافق رسيدند و گزارش دادند كه اين توافق در جلسه‌اي محرمانه حاصل شد اما خبر، منبعي نداشت و معلوم نيست چقدر مي‌‌‌توان به آن اطمينان كرد. پيشنهاد 500 ميليون توماني به كريمي براي فصل آينده كه يكي از نزديكانش خبر آن را به دنياي فوتبال داده براي يك بازيكن 32ساله واقعا مناسب است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)