پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اقدام این باشگاه در برگزاری جشن 50 سالگی تمجید کرد.

رضا وطنخواه درباره جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: جشن پرسپولیس از آن دسته مراسمی بود که در فوتبال‌مان کمتر شاهد آن بوده ایم. اگر نگویم این جشن بی‌سابقه بود یکی از کم سابقه ترین مراسم در فوتبال ما بود. در یکی دو سال اخیر این دومین جشن بزرگی بود که باشگاه پرسپولیس برگزار می‌کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او ادامه داد: خیلی از پیشکسوتان دور هم جمع شده بودند و بزرگان استقلال و قهرمانان سایر رشته‌های ورزشی هم آمده بودند که واقعا حضور آنها کنار یکدیگر ارزشمند بود. نفس عمل پسندیده بود و من از توجهی که رویانیان به پیشکسوتان داشته تشکر می‌کنم.

وطنخواه درباره انتقادهایی که به نحوه برگزاری مراسم و برخی بی‌نظمی‌ها در جشن وارد شده گفت: واقعا کار بزرگی انجام شد حال اگر خلائی در کار وجود داشته نباید اصل را تحت‌الشعاع قرار دهد. در این وضع اقتصادی آوردن اسپانسرهای بزرگ برای جشن کار ساده‌ای نیست. از طرفی ما که پیشکسوت هستیم ارزش این دور هم جمع شدن‌ها را می‌فهمیم.

بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به اعتقاد من رویانیان نباید از برخی گلایه‌ها دلسرد و دلگیر شود. او در زمان مدیریتش کارهای بزرگی انجام داده است. دیدار با پیشکسوتان میلان، تاسیس شرکت پیشکسوتان، سر و سامان دادن آکادمی، سه مورد از این حرکت‌ها بود و شنیده‌ام که بیمارستانی هم راه انداخته‌اند تا پیشکسوتان بتوانند به صورت رایگان از خدمات درمانی آن استفاده کنند. باید قدرشناس باشیم. برخی از دوستان هم نباید حساسیت به خرج دهند و ناراحت شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)