پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در نوبت بعدازظهر برگزار شد که هواداران این تیم با عکس بزرگی از دایی، یاد و خاطره او را در بازی برابر کره جنوبی زنده کردند.

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان زیر نظر محمد دایی به کار با توپ پرداختند و سپس با برنامه‌های علی دایی که خودش مانع‌چینی هم می‌کرد با طراحی خاصی به کار با توپ و کارهای تاکتیکی پرداختند. در مرحله آخر نیز با 5 دروازه کوچک فوتبال درون تیمی بازی کردند و سپس در قالب دو تیم طوسی و نارنجی در زمین هندبالی به فوتبال با دو ضرب پرداختند.

*در تمرین امروز برادر بزرگ علی دایی یعنی حافظ دایی حضور داشت.

*حدود 100 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که در خصوص وضعیت پرسپولیس با یکدیگر بحث و تبادل نظر می‌کردند. این هواداران همچنین پلاکارد بزرگی از علی دایی که در حال گلزنی به کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا بود به همراه داشتند و به تشویق سرمربی قرمزپوشان پرداختند.

*در حاشیه تمرین امروز خود علی دایی نیز دقایقی پا به توپ شد.

*حمید علی‌عسگر پس از ده دقیقه تمرین را ترک کرد.

*در حاشیه تمرین امروز امید عالیشاه مهاجم جدید قرمزپوشان اعلام کرد که سهمیه امیدهای پرسپولیس است و آنهایی که می‌گویند او سهمیه لیگ برتری است اشتباه می‌کنند.

*در تمرین امروز دقایقی شیرینی سرپرست قرمزپوشان با هواداران صحبت کرد البته پنجعلی نیز در تمرین امروز حضور داشت و نظاره‌گر تمرین بود.

*در فوتبال درون تیمی،‌ مهدی سیدصالحی دو بار گلزنی کرد و کفشگری دیگر بازیکن جدید قرمزها نیز هت تریک کرد.

*در تمرین امروز بعدازظهر باز هم خبری از کریم باقری نبود.

*گرمای شدید شرایط را برای تمرین بازیکنان سخت کرده بود.

* انتخابات سوژه اصلی تمرین امروز بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)