پرسپولیس نیوز : نیمه اول دیدار دو تیم پرسپولیس و صدرای نکا با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار به مصاف صدرای نکا رفته و نیمه دوم این بازی از دقایقی پیش آغاز شده است.

 

 بازیکنان پرسپولیس برای حضور در اولین بازی تورنمنت سرداران شهید استان مازندران یک ساعت و نیم قبل از بازی راهی استادیوم شهید وطنی قائمشهر شدند و در میان استقبال و حمایت های پرشور تماشاگران مازندرانی به دویدن و گرم کردن پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن قرمز به مصاف آبی پوشان تیم لیگ دویی صدرای نکا رفته است.

امیر عابدزاده ، محسن بنگر، رضا نورمحمدی ، میثم حسینی ، فرشاد قاسمی، نعیم بهزادی، مهرداد کفشگری، حمید علی عسگر ، میلاد کمندانی، محمد نوری و فرزاد حاتمی 11 بازیکنی هستند که از سوی علی دایی در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به میدان رفته اند.

 

بازیکنان پرسپولیس مسلط بر توپ و میدان بوده و حملات زیادی را روی دروازه تیم حریف طرح ریزی کرده و چند موقعیت گل را نیز از دست داده اند.

نکته جالب اینکه علی دایی در این بازی از 4 بازیکن جوان که در رقابت های لیگ برتر فرصت چندانی برای همراهی پرسپولیس نداشته اند در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد.

امیر عابدزاده ، فرشاد قاسمی ، نعیم بهزادی و میلاد کمندانی که امسال تیم امید پرسپولیس را نیز همراهی کرده اند در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته اند.

بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول چند موقعیت گلزنی را از دست دادند. ضربه محمد نوری درپی یک و دوی کمندانی و فرشاد قاسمی با فاصله کمی به اوت رفت.

ضربه فرزاد حاتمی روی ارسال میثم حسینی نیز به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 43 نیز ضربه فرزاد حاتمی از داخل محوطه جریمه توسط دروازه بان حریف محار شد.

بازیکنان پرسپولیس در چند نوبت با شوت از راه دور نیز دروازه حریف را تهدید کردند.

تنها موقعیت صدرای نکا در نیمه اول شوت بازیکن حریف در دقیقه 25 بود که توسط امیر عابدزاده مهار شد.

 

علی دایی برای محک زدن شاگردانش در آغاز نیمه دوم تغییرات گسترده ای در ترکیب اصلی را در دستور کار قرار داد و به جز محسن بنگر و رضا نورمحمدی همه نفرات تعویض شده و بازیکنان دیگری به میدان رفتند.

رضا محمدی به جای امیر عابدزاده، مهرداد پولادی به جای میثم حسینی و حسین ماهینی به جای فرشاد قاسمی به میدان رفتند. همچنین خلعتبری ، دهنوی ، حقیقی ، صادقیان ، عباس زاده و عالیشاه نیز جایگزین کمندانی ، کفشگری ، بهزادی ، نوری ، حاتمی و کمندانی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)