پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت: به اصفهان می رویم تا باخت دو- یک در لیگ را در یک بازی مهم فینال گونه جبران کنیم.

مصطفی قنبرپور  درباره شرایط پرسپولیس پس از دربی 81 اظهار داشت: ابتدا باید بگویم همین که در پایان دربی هواداران راضی به منازل برگشتند برای ما جای خوشحالی دارد. فوتبال خوبی بازی کردیم و یک تیم تهاجمی را در دربی از پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. می توانستیم هر سه امتیاز بازی را هم بگیریم که نشد.

وی افزود: در این روزها هم ریکاوری ذهنی با بازیکنان داشتیم و هم ریکاوری جسمی. که البته ریکاوری ذهنی با صحبت های خصوصی برانکو انجام شد تا همه آماده بازی فردا باشند. دیدار فردا در چارچوب جام حذفی برای هر دو تیم حکم فینال را دارد. این را هم می دانیم که ذوب آهن در فولادشهر می خواهد از شرایط میزبانی استفاده کند. این تیم مربی بسیار خوب و جوانی دارد. هم دونده است و هم نتیجه گرا.

مربی پرسپولیس ادامه داد: مطمئن هستم حضور هواداران پرسپولیس در این دیدار می تواند انرژی زیادی به ساق های بازیکنان ما بدهد. فردا یک بازی آسان نیست. از دقیقه یک تا 90 و حتی 120 باید بتوانیم یک فوتبال متفکرانه توام با همدلی و تاکتیک تیمی را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم نتیجه لازم را در اصفهان بگیریم.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس فردا شکست ذوب آهن در لیگ را جبران می کند یا نه، توضیح داد: این درست که ما به ذوب آهن در لیگ باختیم اما واقعا آن بازی یک فوتبال یکطرفه بود. ما خیلی توپ ها را روی دروازه ذوب آهن بردیم ولی گل نشد. نمی خواهم به مباحث داوری و اتفاقات آن بازی نقب بزنم اما بازی فردای ما مقابل ذوب آهن در اصفهان شرایط متفاوتی دارد. هر دو تیم محکوم به برد هستند و قطعا تیمی موفق می شود که بتواند درصد اشتباهاتش را در خطوط مختلف به صفر برساند.

وی تاکید کرد: حتما ما برای جبران بازی لیگ به اصفهان می رویم. چاره ای جز کسب پیروزی نداریم. این شانس برای پرسپولیس وجود دارد که بتوانیم با دو بازی دیگر به فینال جام حذفی برسیم و مطمئن باشید این فرصت را به سادگی از دست نخواهیم داد.

دستیار برانکو درباره غیبت چند بازیکن پرسپولیس در مصاف فردا گفت: متاسفانه سوشا مکانی و مهدی طارمی دو تن از بازیکنان اصلی و ملی پوش ما را در اختیار نداریم. چند بازیکن ما هم مصدوم هستند از جمله بابک حاتمی و اومانیا. همه این مسائل دست به دست هم داده تا فردا بازی بیش از پیش برای ما حساس شود.  گرچه این مسائل و مشکلات پرسپولیس را در راه رسیدن به هدفش متوقف نخواهد کرد.

قنبرپور در پایان با تشکر از کانون هواداران باشگاه پرسپولیس یادآور شد: جا دارد از صمیم قلب و به عنوان یک عضو کوچک خانواده پرسپولیس به اعضای کانون هواداران و لیدرهای پرسپولیس خسته نباشید بگویم. نظم و انضباط هفته های اخیر روی سکوها و تشویق تا دقیقه 90 همه به خاطر زحمات این عزیزان است. امیدوارم فردا پرسپولیس با ارائه یک بازی تماشایی برنده شود تا دل هوادارانش را شاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)