پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مطمئن هستم با این هواداران که دیروز هم برای ما سنگ تمام گذاشتند به زودی به جمع مدعیان بازمی گردیم.

هادی نوروزی  در خصوص بازی دیروز سرخپوشان برابر فولاد اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. ما دیروز هم باید با فولاد بازی می کردیم و هم با هوای بسیار گرم اهواز مبارزه می کردیم. به نظرمچیزی که مهم تر از پیروزی ما در برابر فولاد بود حمایت هواداران بود که در سخت ترین شرایط و با توجه به نتایج بدی که ما گرفته بودیم همیشه از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: طبیعی است که بعد از چهار هفته ناکامی به این پیروزی بیرون از خانه احتیاج داشتیم چون بچه ها استرس داشتند اما ما خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم. شرایط خوبی را برای خودمان فراهم کردیم و از فرصتی که به دست آوردیم بهترین استفاده را انجام دهیم. در نهایت خوشحالم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم و امیدوارم این شروعی برای بردهای ما باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استرس بازیکنان در بازی مقابل فولاد تصریح کرد: شاید جالب باشد که ما زمانی که دو بر صفر هم جلو افتادیم باورمان نمی شد که بازی را برده ایم و تا پایان بازی با استرس فوتبال بازی کردیم. حتی پنالتی را که رامین زد کاملا مشخص بود که با استرس پشت این ضربه ایستاده است. تمام این مسائل به چهارهفته قبل باز می گشت اما مطمئن باشید که دیگر شرایط فرق خواهد کرد و روند پیروزی هایمان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما در این مدت خیلی تحت فشار بودیم. تیم ما تیم جوانی است اما همگی بازیکنان بااستعداد و آینده دار هستند. مطمئن هستم با این هواداران که دیروز هم برای ما سنگ تمام گذاشتند به زودی به جمع مدعیان بازمی گردیم. البته من قول می دهم به هواداران که امسال جزء سه تیم بالای جدول باشیم.

هادی نوروزی در خصوص لیست تیم ملی و عدم دعوتش بیان داشت: من فکر می کنم دیگر به تیم ملی دعوت نشوم. سال گذشته هم شرایط خوبی را تجربه کردم اما کی روش مرا به تیم ملی دعوت نکرد.به همین دلیل بعید می دانم حتی امسال هم به تیم ملی دعوت شوم هرچند که من هنوز جا دارم که در تیم ملی باشم اما به هر حال نظر کی روش اینگونه است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه گل او به عنوان گل ماه از سوی برنامه 90 انتخاب شد گفت: من از تمام هواداران که همیشه مرا حمایت کردند تشکر می کنم. من هرچه دارم از همین مردم است و امیدوارم بتوانم جواب زحمات آنها را باز هم بدهم و خنده به گوشه لب آنها بیاورم. سعی می کنم باز هم از این گل ها بزنم تا دل هواداران را شاد کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)