پرسپولیس نیوز :  تیم پرسپولیس با توقف مقابل سایپا از صعود به رتبه دوم جدول باز ماند.

پرسپولیس که در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر میهمان ساپیا بود، در دیداری که از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. احمد نوراللهی در دقیقه 10 این بازی برای پرسپولیس و مهدی دغاغله در دقیقه 1+90 برای سایپا گلزنی کردند. جری بنسون از پرسپولیس در دقیقه 86 از زمین اخراج شد.

ترکیب سایپا:  حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی (58 – مهدی دغاغله)، میلاد میداوودی(مجتبی رمضانی -88)، ابراهیم شکوری، آندرانیک تیموریان، مهدی ترابی و حامد شیری

ترکیب پرسپولیس: الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه و علی علیپور.

نیمه اول
دقیقه 4: امید عالیشاه موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت که ضربه او را حامد فلاح‌زاده مهار کرد.

دقیقه 10: پرسپولیسی‌ها از سمت چپ حمله‌ای را طراحی کرده بودند که پس از پاس امید عالیشاه به احمد نوراللهی، این بازیکن که پس از دو هفته غیبت دوباره به ترکیب تیمش بازگشته بود، به عرض حرکت کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی ناگهانی دروازه سایپا را باز کرد.

دقیقه 19: حرکت ترابی به درون محوطه جریمه و ضربه این بازیکن ملی پوش با دفع لوبانف همراه شد که در ادامه توپ با برخورد به ترابی به بیرون رفت و مهمترین و خطرناک ترین فرصت سایپایی‌ها از دست رفت.

دقیقه 27: مهدی ترابی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و از پشت شش قدم فرصت خوبی برای گلزنی داشت. هافبک جوان سایپا توپش را هم به خوبی به سمت دروازه پرسپولیس زد، اما لوبانف توانست دروازه‌ را نجات دهد.

دقیقه 30: محسن مسلمان روی ضربه ایستگاهی دروازه سایپا را تهدید کرد، اما توپ او راهی به دروازه نداشت و با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه از بین بازیکنان سایپا پاس خوبی را به امید عالیشاه فرستاد که این بازیکن شوتی را سمت دروازه فلاح‌زاده زد، اما توپ راهی به دروازه نداشت و تند و تیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 48: رامین رضاییان در محوطه جریمه سایپا و در موقعیتی بسیار مناسب می‌توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، اما ضربه کم جان او را فلاح‌زاده به راحتی مهار کرد.

دقیقه 54: میلاد میداودی در موقعیتی تک به تک با لوبانف توانست این دروازه‌بان را جا بگذارد و در حالی که با یک ضربه می‌توانست گل مساوی را به ثمر برساند، اما تصمیم دیگری گرفت. میدوادی با یک سرتوپ انصاری را جا گذاشت و سپس ضربه‌اش را زد که بنگر و ماریچ توانستند زاویه را ببندند و در نهایت ماریچ توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 58: مهدی دغاغله اولین تعویض سایپا بود که جای غلامرضا رضایی وارد میدان شد.

دقیقه 64: جری بنسون که در غیاب مهدی طارمی بازهم نیمکت نشین بود، جای فرشاد احمدزاده را در زمین گرفت.

دقیقه 69: روزبه شاه‌علیدوست توپی که حمله خطرناک پرسپولیس بود، دفع کرد و حامد فلاح‌زاده این توپ را در اختیار گرفت. حسین زرگر ابتدا به اشتباه خطای پاس رو به عقب به دروازه‌بان را گرفت که پس از مشورت با کمک داور نظر خود را برگرداند. البته در این بین مجید جلالی از کوره در رفت که باعث شد داور او را اخراج کند.

دقیقه 72: بنسون به دلیل خطایی که انجام داد از زرگر کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 76: محمد سلطانی‌مهر بازیکن جوان سایپا جای علی زینالی را در ترکیب تیمش گرفت.

دقیقه 81: محسن مسلمان به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و بابک حاتمی جایگزین این بازیکن شد.

دقیقه 86: جری بنسون که پس از حضور در زمین خطای زیادی روی بازیکنان سایپا انجام داد، در نهایت پس از خطا روی مهدی ترابی کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

دقیقه 88: مجتبی رمضانی جای میلاد میداودی وارد زمین شد تا در دقایق پایانی در ترکیب سایپا قرار بگیرد.

دقیقه 1+90: ارسال آندرانیک تیموریان روی دروازه با دفع ناقص محسن بنگر همراه بود که توپ به آسمان رفت و در دهانه دروازه مهدی دغاغله توانست با ضربه سر گل مساوی را برای سایپا به ثمر برساند تا پرسپولیس که در نیمه دوم برخلاف 45 دقیقه اول، بازی بدی را به نمایش گذاشت از کسب پیروزی باز بماند. این نتیجه نشان داد که برتری یک نیمه‌ای نمی‌تواند باعث برتری شود و یک نیمه بد سبب شد پرسپولیس برتری را از دست دهد.

پرسپولیس با این تساوی 35 امتیازی شد و در همان رتبه سوم ایستاد و فرصت صعود به رده دوم را از دست داد. سایپا هم با 34 امتیاز در رده پنجم ایستاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)