پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس برابر صبای قم به یک برد پرگل دست یافت.

   گل های پرسپولیس را محمد عباس زاده در دقیقه 12 ، علیرضا نورمحمدی 33  و پیام صادقیان در دقیقه 88 وارد دروازه حریف کردند و تک گل صبا را رضا عنایتی در آخرین دقیقه تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند.

 

عنایتی در نیمه اول پنالتی عجیبی را که فغانی برای صبا گرفته بود را با درخشش نیلسون از دست داد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، قاسم دهنوی، حمید علی عسگر و محمد نوری( بازیکن ذخیره) از پرسپولیس و محمد امین آرام طبع از صبا کارت زرد نشان داد.

سرخپوشان با این برد 48 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نفت به رده سوم صعود کردند.

در حال حاضر در جدو لیگ؛ فولاد با 51 امتیاز، استقلال با 50 امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند. البته از پرسپولیس و استقلال یک امتیاز کسر شده است.

این آخرین بازی لیگ در سال 92 بود و سه هفته پایانی لیگ برتر در فروردین 93 برگزار می‌شود. پرسپولیس سال 92 را با پیروزی تمام کرد تا همچنان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر امیدوار بماند.

صبای قم هم با 28 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

*ترکیب پرسپولیس:نیلسون، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری(میلاد کمندانی)، پیام صادقیان، محمد عباس‌زاده( از دقیقه 84 محمد نوری) و حمید علی‌ عسگر( از دقیقه 86 فرزاد حاتمی)

سرمربی: علی دایی

*ترکیب تیم صبای قم: مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی محمدی، محمدامین آرام‌طبع، فرید بهزادی‌کریمی( از دقیقه 87 سلیمان فلاح)، هادی شکوری( از دقیقه 57 سعید لطفی)، مسعود حق‌جو، حسین بادامکی( از دقیقه 75 کیوان امرایی)، رضا عنایتی و محمد مومنی

سرمربی: صمد مرفاوی
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)