پرپسولیس نیوز : تیم فوتبال فولاد خوزستان با گل هند با شکست پرسپولیس به صدر جدول رسید.

در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر پرسپولیس از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور یازده هزار و 600 تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

در دقیقه 23 سیدمهدی سیدصالحی در بین مدافعان فولاد صاحب توپ شد که با یک ضربه فنی گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

اسماعیل شریفات در دقیقه 34 توپ دفع شده نیلسون را با یک ضربه ساده تبدیل به گل فولاد کرد. پیش از آن آرش افشین شوت زد که دروازه‌بان پرسپولیس با یک شیرجه این ضربه را مهار کرده بود.

در دقیقه 89 آرش افشین ضربه برگشت داده نیلسون را با دست کنترل کرد و با یک ضربه آرام از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل دوم فولاد کرد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. کارشناسان داوری پس از بازی اعلام کردند این گل مردود بود.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به محمد نوری، قاسم‌ دهنوی، سیدجلال حسینی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

فولاد با این برد 42 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. البته این صدرنشینی موقت است زیرا  استقلال از ساعت 16 و 40 دقیقه در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال خوزستان رفت که در صورت گرفتن یک مساوی هم دوباره صدر جدول را از فولاد  پس می‌‌گیرد. پرسپولیس هم با این باخت 40 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد تا با یک باخت پا به دربی بگذارد.

سرخپوشان روز جمعه باید در دربی 78 به مصاف استقلال برود.

 

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون کوریا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، سیدمیثم حسینی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، محسن مسلمان( از دقیقه 69 حمیدرضا علی‌عسگر)، پیام صادقیان، محمد نوری، امید عالیشاه و سیدمهدی سیدصالحی

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب فولاد:

سوشا مکانی، اسماعیل شریفات، بختیار رحمانی، عبدالله کرمی، ایوب والی( از دقیقه 8، مهدی بدرلو، امید خالدی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 85 ساسان انصاری)، مهرداد جماعتی، سروش رفیعی( از دقیقه77 ایوب کلانتری) و آرش افشین

سرمربی: حسین فرکی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)