پرسپولیس نیوز : هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که قبل از بازی با ملوان و در زمان گرم کردن مصدوم شدم از شدت ناراحتی 20 دقیقه گریه کردم که چرا نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.

مهرداد کفشگری ، در خصوص مصدومیتش که دیروز و در زمان گرم کردن به وجود آمد که باعث شد او از ترکیب اصلی پرسپولیس خط بخورد، گفت: دیروز در حال استارت زدن بودم که پشت پایم درد گرفت و درد آن بیشتر شد و در حالی که در ترکیب اصلی پرسپولیس بودم به دلیل همین مصدومیت نتوانستم به میدان بروم.

وی ادامه داد: البته این مسئله بدشانسی نیست چرا که همیشه همه کارها قطعا حکمتی دارد و هیچ کار خدا بی‌حکمت نیست. من خوشبختانه پیش وجدان خودم راحت بودم که همه تلاشم را کردم و با سهل‌انگاری مصدوم نشدم. بعد از اینکه دو هفته بازی نکردم شرایطم ایده‌آل شد اما این موضوع برایم پیش آمد و بازی را از دست دادم. با این همه خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس بازی را برد و این نشان می‌دهد من بدشانس نیستم چرا که دیروز همه خوشحال شدیم. من می‌دانم که مصدومیت جزئی از فوتبال است و شک نکنید که با قدرت دوباره برمی‌گردم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزان مصدومیت و دوران نقاهتش اظهار داشت: هنوز پزشکان تشخیص ندادند اما قرار است بعد از ظهر امروز MRI بگیرم و بعد از آن مشخص می‌شود که مصدومیت و دوران نقاهتم چه خواهد بود اما هر چه هست شک نکنید که خیر است و من مصدومیتم هر چه که باشد دست از تلاش برنمی‌دارم و با قدرت به تمرینات و بازی‌ها برخواهم گشت.

کفشگری اظهار داشت: این اتفاق شاید برای کمتر بازیکنی پیش بیاید که در زمان گرم کردن برای حضور در ترکیب اصلی مصدوم شود اما به هر حال برخی اتفاقات از دست ما خارج است. ابتدا خیلی ناراحت شدم اما بعد از آن روی نیمکت آمدم تا در کنار بچه‌ها از تیم حمایت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جای خودش را در زمین خالی ندید، تصریح کرد: پرسپولیس آنقدر بازیکن خوب دارد که غیبت یک بازیکن دیده نشود. شما دیدید که دیروز محمد انصاری و میلاد کمندانی چقدر خوب بازی کردند و قطعا هر بازیکنی که در ترکیب نباشد بازیکنان دیگری هستند که جای او را پر کنند. من، احمد نورالهی و کمال کامیابی‌نیا هر سه نفر هافبک دفاعی هستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. باور کنید در پرسپولیس بازیکنان از یک دقیقه تا 90 دقیقه اگر بازی کنند با همه وجود تلاش خواهند کرد و این امتیاز مثبت بازیکنان امسال ماست.

هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شما از ابتدای فصل ندیدید چه بازیکن جوان و چه بازیکن بزرگ به نیمکت‌نشینی اعتراض کند و مطمئن باشید با همین وضعیت و اتفاقات خوب پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش باز خواهد گشت. دیروز هم با اینکه فشار زیادی روی تیم بود اما بازیکنان مردانه جنگیدند و مطمئن باشید با دو برد دیگر تیمی نمی‌تواند جلودار پرسپولیس شوند چرا که ما پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را داریم هر چند که امیدوارم این تعطیلات لیگ دست از سر پرسپولیس بردارد. چرا که در ابتدای فصل وضعیت خوبی داشتیم اما بعد از تعطیلات کمی به هم ریختیم.

کفشگری خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس همگی می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و تمام 25 بازیکن بدون منیت و برای تیم کار می‌کنند. ما مربی بزرگی داریم که همه بازیکنان چه بازیکنان اصلی و چه بازیکنان سکونشین را به یک چشم می‌بیند و این بزرگی برانکو را نشان می‌دهد.

وی در مورد اینکه در زمانی که مصدوم شد برانکو به او چه گفت: اظهار داشت: وقتی به رختکن رفتم آنقدر ناراحت بودم که بی‌اختیار 20 دقیقه گریه می‌کردم چرا که می‌خواستم تمام توانم را برای پرسپولیس در زمین بگذارم اما برانکو دلداری‌ام داد و با من صحبت کرد. او به من گفت مطمئن هستم مصدومیتت را پشت سر می‌گذاری و با قدرت برمی‌گردی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)