پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فولاد خوزستان برخورد گرمی با بازیکنان این تیم داشت و از سوی هواداران پرسپولیس هم مورد تشویق قرار گرفت.

حدود 45 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و منتظرند تا بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد آغاز شود. این تماشاگران در زمان شروع بازی به بیش از 60 هزار نفر رسید.

* مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه‌ آزادی حضور دارد.

* علیرضا سلیمی، بهمن کامل، ساسان انصاری، مهرداد بایرامی، اکبر ایمانی، دورژ روستاند،‌ ماتیاس دکونفیاس، عبدالله ناصری، امید خالدی، محمد اهل شاخه و امیرحسین فشنگچی یازده بازیکن تیم فولاد برای بازی با پرسپولیس هستند.

* برانکو سرمربی پرسپولیس در زمانی که بازیکنان این تیم مشغول گرم کردن بودند به کنار زمین آمده و به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* دروازه‌بانان تیم پرسپولیس به همراه مربی گلرهای این تیم زمانی که مشغول گرم کردن بودند در اقدامی عجیب تمرین را متوقف کرده و در زمین عکس یادگاری گرفتند!

* امیرحسین فشنگچی بازیکن تیم فولاد که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد با تعدادی از بازیکنان این تیم برخورد گرمی داشت و مورد تشویق قرار گرفت.

* محمدرضا احمدی گزارشگر این بازی در زمانی که قصد رفتن به اتاق گزارشگر بازی را داشت با هواداران پرسپولیس عکس سلفی و یادگاری گرفت.

* سپاهان مقابل سایپا باعث شد تا تماشاگران پرسپولیسی به خوشحالی بپردازند.

* بلندگوی ورزشگاه از حاضران در استادیوم خواست تا در روز 7 اسفند در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت پرشوری داشته باشند.

*کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال هم در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا بازی را از نزدیک تماشا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)