پرسپولیس نیوز : هافبک مقدونیه‌ای فصل گذشته پرسپولیس از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

ولاتکو گروزدانوسکی که در نیم فصل دوم سال گذشته به پرسپولیس پیوست و برای شاگردان یحیی گل محمدی بازی کرد امسال از این تیم جدا شد و به تازگی به دلیل آنچه دریافت نکردن نیمی از قراردادش عنوان کرده از این باشگاه به فیفا شکایت کرده است.

مصطفی شکری در این رابطه گفت: متاسفانه این بازیکن از پرسپولیس شکایت کرده است. او ادعا کرده که از مبلغ 110 هزار دلاری که قراردادش بوده نیمی از آن را طلبکار است. باشگاه هم وقت دارد ظرف دو هفته تا 22 آبان مستنداتش را در این زمینه به فیفا ارائه دهد.

بعد از تیاگو، اشپیتیم آرفی، ممدوتال و سکوبرت این پنجمین بازیکنی است که امسال از پرسپولیس شکایت می‌کند. مشاور حقوقی این باشگاه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد باید شعبه‌ای برای پرسپولیس در فیفا تاسیس کرد گفت: فکر کنم چنین شعبه‌ای داریم! غیر از مانول ژوزه و همچنین وینگادا که پرونده‌اش مختومه شد این بازیکنان هم شکایت کرده‌اند. به هر حال پیگیری این پرونده‌ها حرفه‌ای است اما باید کاری کرد که از شکایت این بازیکنان جلوگیری شود. تا همین الان هم چندین پرونده بالقوه دیگر وجود داشته که دیگر کار به شکایت نرسیده و بین بازیکن و باشگاه حل و فصل شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)