سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:امسال تیم ذوب آهن 11 بازی در لیگ و چند بازی در جام حذفی کرده است و فقط 2 بازی اشتباهات داوری به نفع ما بود.

یحیی گل محمدی در رابطه با وضعیت ذوب آهن، تعطیلات لیگ برتر، حواشی باقی مانده از دیدار با پرسپولیس و بازی های پیش رو تیم ملی به صحبت پرداخت که حاصل آن را در ادامه می خوانید:

ترکمنستان و گوام در حد ما نیستند

گل محمدی در ابتدای صحبت خود به 2 بازی پیش روی تیم ملی اشاره کرد و گفت:‌ فکر نمی کنم تیم ملی مقابل چنین تیم هایی مشکل داشته باشد. تیم هایی مثل ترکمنستان و گوان هیچ وقت در حد ما نبودند و همین حالا هم حرفی برای گفتن مقابل فوتبال ایران ندارند. به هر حال این اردوها و این بازی ها جهت هماهنگی بیشتر تیم ملی و بازیکنانی است که به تازگی به جمع نفرات اضافه شدند. چنین دیدارهایی جدا از نتیجه می تواند دست کادرفنی را برای آزمایش نفرات باز بگذارد.

از دعوت نشدن مظاهری تعجب کردم

وی درباره اینکه کی روش در نشست خبری خود اعلام کرد جای رشید مظاهری در اردوی تیم ملی خالی است،‌ عنوان کرد:‌ رشید مظاهری از نظر آماری یکی از بهترین های لیگ بوده است. وقتی لیست تیم ملی را دیدم، واقعا تعجب کردم چون قطعا حق رشید بوده در اردوی تیم ملی باشد. با این حال همین که کی روش از او یادی کرده، نشان می دهد که این دروازه بان در برنامه کاری اش قرار دارد. ما هم به انتخاب کی روش احترام می گذاریم اما بازهم می گویم مظاهری در یکی، 2 ماه اخیر فوق العاده عمل کرده است.

از انتقاد علیه تعطیلات لیگ خسته شدم

سرمربی ذوب آهن درباره تعطیلات لیگ برتر و انتقادهایی که از سوی مربیان لیگ برتری می شود،‌ تصریح کرد:‌ ما هم 2، 3 مصدوم در چند ماه اخیر داده ایم که می تواند تاثیر همین تعطیلات لیگ باشد اما آنقدر راجع به این مساله در چند ماه اخیر بحث کردیم که دیگر خودم هم خسته شدم. شاید صحبت های من در این باره الکی باشد چون تغییراتی در برنامه لیگ ایجاد نمی شود. ما هم سعی می کنیم با این شرایط کنار بیاییم و از تعطیلات خوب استفاده کنیم.

مشکل بازی تدارکاتی داریم

وی همچنین با اشاره به بازی های تدارکاتی افزود: تنها مشکلی که در زمان برگزاری اردوی تیم ملی داریم، نداشتم حریف تدارکاتی مناسب است. این کار ما را بسیار سخت کرده چون بازیکنان از شرایط مسابقه کاملا دور می شوند. در همین تعطیلات به خاطر اینکه حریف تدارکاتی نداشتیم، مجبور شدیم با تیم امید خود بازی کنیم و یک بازی هم با یک تیم دسته سومی خواهیم داشت. ما 8 بازیکن در تیم های ملی داریم که دیر به ما اضافه می شوند و در واقع قبل از بازی با صبا تمرینی با ما نمی کنند. این مساله ناهماهنگی در تیم ما به وجود می آورد.

فقط مقابل پرسپولیس داوری به نفع ما بود

گل محمدی درباره اینکه در ماجرای داوری دیدار ذوب آهن و پرسپولیس از سرخپوشان حمایت کرده بود و همین شائبه هایی را به وجود آورد، گفت:‌ من بحثم این بود که امسال تیم ذوب آهن 11 بازی در لیگ و چند بازی در جام حذفی کرده است و فقط 2 بازی اشتباهات داوری به نفع ما بود. متاسفانه و از شانس بد من این 2 بازی جلوی پرسپولیس، تیم سابق من بود. طبق آماری که ما در دست داریم، 5 بازی در لیگ اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زده است و در واقع ما هم از این بابت به مشکل خوردیم اما جایی عنوان نکردیم و سعی کردیم بیشتر تمرین کردیم. امیدوار بودیم که مشکلات داوری حل شود و اعتراض نکردیم. ما سعی می کنیم فضای خوبی را برای داوران ایجاد کردیم.

صادقی اخراج نمی شد، بازهم می بردیم

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به محرز شدن اشتباه داور در بازی جام حذفی برخی برد ذوب آهن را زیر سوال می برند،‌بیان داشت:‌ تیم ما از همان ابتدای بازی خیلی خوب کار کرد و قبل از اخراج دروازه بان پرسپولیس نیز کاملا به بازی مسلط بودیم. در واقع من معتقدم اخراج صادقی کار ما را سخت تر کرد چون پرسپولیسی ها با فداکاری و شجاعت بیشتری بازی کردند. آنها حتی در برخی از صحنه ها خطرناک ظاهر شدند و می توانستند در 90 دقیقه به گل هم برسند. در هر صورت من معتقدم اخراج دروازه بان پرسپولیس از نظر فنی بیشتر به ضرر ما شد چون آنها شکل دفاعی به خودشان گرفتند و اگر این اتفاق هم رخ نمی داد، قطعا ما می توانستیم برنده بازی باشیم.

مسلمان برایم مهم نیست

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه محسن مسلمان که فصل گذشته در ذوب آهن زیر نظر او کار می کرد،‌ در ابتدای بازی با پرسپولیس سمت او نیامد، گفت: این تصمیم او بوده و من حرفی درباره اش ندارم. اصلا برایم اینطور مسائل مهم نیست و به آنها فکر هم نمی کنم.

از کاندیداتوری دادگان خوشحالم

گل محمدی در پایان در رابطه با اعلام آمادگی محمد دادگان برای انتخابات فدراسیون فوتبال اذعان داشت: محمد دادگان را همه می شناسند و از عملکرد خوبش در چند سالی که در فدراسیون حضور داشت، مطلع هستند. او از بهترین مدیرانی بود که فدراسیون فوتبال تا به حال به خودش دیده است و من از اینکه برای انتخابات اعلام آمادگی کرده، خوشحال شدم. برایش آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بتواند تنور انتخابات را داغ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)