پرسپولیس نیوز : در حالی که بیش از یک ساعت به شروع مسابقه تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس مانده است، بیش از۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه غدیر اهواز حضور دارند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی در زیر می‌خوانید:

*آذین‌بندی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه غدیر به مناسبت 22 بهمن شکل جدیدی را به اهواز داده است.

*هوای اهواز برخلاف بازی گذشته پرسپولیس که بارانی بود، امروز آفتابی است اما گرد وغبار و مه در این آب و هوا دیده می‌شود که حتی راهنمایی و رانندگی توصیه کرده که ماشین‌ها با چراغ روشن حرکت کنند.

*پا به توپ شدن نوجوان‌ها با پیراهن‌های برزیل در پارک‌های منتهی به ورزشگاه غدیر نیز در نوع خود جالب است.

*با توجه به اینکه بیش از یک ساعت مانده به شروع بازی هواداران بی‌شماری برای حضور در ورزشگاه در حال پیاده‌روی در منطقه کیانشهر هستند.

فروش فلافل در بیرون ورزشگاه نیز صحنه‌های جالبی را برای دوربین‌های تلویزیونی آماده کرده است.

*پرسپولیسی‌ها آخرین جلسه فنی خود را ساعت 14:30 در هتل نی‌شکر آغاز کردند و سپس با استقبال 100 هوادار به سمت ورزشگاه رفتند.

*سوژه اصلی بازیکنان پرسپولیس مدیرعامل پروین و رفع مشکلات مالی که از سوی مدیرعامل قول داده شده بود.

*ترافیک‌ در اطراف خیابان های ورزشگاه غدیر نیز دیده می‌شود.

*گیت‌های بلیت فروشی نیز در حال حاضر با ازدحام هواداران دو تیم روبه‌رو شدند اما تلاش نیروی انتظامی هواداران پرسپولیس و فولاد تفکیک شدند تا مشکلی پیش نیاید.

*با توجه به اینکه حدود یک ساعت مانده به شروع بازی حدود 20 هزار نفر در ورزشگاه غدیر حضور دارند که بیشتر آنها را هواداران فولادی تشکیل می‌دهند البته در حال حاضر نیز 10 درصد متعلق به هواداران پرسپولیس تکمیل شده و حدود 8 هزار هوادار قرمزپوش در ورزشگاه به سر می‌برند.

*هواداران دو تیم در حال حرکت به طرف ورزشگاه هستند. این بازی قرار است ساعت 16 و 45 دقیقه امروز در اهواز برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)