پرسپولیس نیوز : مسعود مرادی کارشناس داوری گفت سعید مظفری داور مسابقه پرسپولیس و استقلال باید دو بازیکن استقلال و یک بازیکن پرسپولیس را در این دیدار از زمین اخراج می کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه نود با اشاره به این مطلب افزود: در دقایق ابتدایی مسابقه پیام صادقیان به دلیل خطای شدید و ضربه به شکم بازیکن استقلال باید از زمین اخراج می شد .  همچنین در این صحنه سیاوش اکبرپور ضربه ای به صادقیان وارد کرد که باید با کارت زرد جریمه می شد.

 

وی ادامه داد: در دیگر اتفاق این دیدار مهرداد اولادی بدون حضور توپ و با کف پا به سر سیدجلال حسینی بازیکن پرسپولیس ضربه وارد کرد که جریمه آن تنها می توانست یک کارت قرمز برای مهاجم استقلال باشد.

 

مرادی با اشاره به کارت زردهایی که داور باید به هافبک های پرسپولیس و استقلال می داد افزود: در صحنه ای   که رضا حقیق تیموریان هافبک استقلال را هل داد موقعیت گل را گرفت و باید کارت زرد دریافت می کرد. همچنین تیموریان بازیکن استقلال در این بازی بسیار عصبی بوده و در تمام صحنه ها به سمت داور هجوم می برد که او نیز باید یک کارت زرد دریافت می کرد.

 

مرادی در خصوص سرنگونی علی عسگری بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه استقلال با تایید تصمیم مظفری زاده گفت: در این صحنه داور به درستی به بازیکن پرسپولیس اخطار داد و هیچ خطایی در محوطه رخ نداد.

 

این کارشناس داوری در انتها به مهم ترین اشتباه این بازی که محل تفاوت تعداد اشتباهات بین پرسپولیس و استقلال در این بازی است اشاره کرده و گفت: در صحنه ای که حمید علی عسگری زیر پای سیاوش اکبرپور بازیکن استقلال افتاده اکبرپور به عمد با پای خود به سینه بازیکن پرسپولیس ضربه زد که باتوجه به اینکه از نیروی کافی برخوردار نبود اخراج لازم نیست و کارت زرد برای او کافی است. به این ترتیب اکبرپور باید با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می شد. در مجموع باید بگویم داور همیشه نباید قوانین را مو به مو اجرا کند و در چنین بازی های بزرگی مدیریت بازی نیز برای داور شرط است که در این مسابقه به درستی انجام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)