خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن سابق پرسپولیس گفت: من اگر جای قلعه‌نویی بودم با شرایطی که در جدول داشتیم محتاط‌تر بازی می‌کردیم.

رضا وطنخواه در مورد تساوی دربی 76 اظهار داشت: نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول بودیم. من خودم سابقه حضور در دربی پایتخت را دارم و می‌دانم حاشیه‌ها چقدر تاثیر گذار است. در گذشته اینقدر حاشیه وجود نداشت اما حالا شکل بازی تغییر کرده است و تیم‌ها با احتیاط بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم‌ها از حالت احتیاطی خارج شده و بازی بهتری را بخصوص از پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس از لحاظ فنی قوی‌تر از استقلال ظاهر شد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد داوری اظهار داشت: دو مورد در قضاوت داوری قهرمانی وجود داشت. خطایی که روی محمد نوری انجام شد و خطای پنالتی حقیقی گرفته نشد. داور پس از ادامه بازی به او اخطار دارد که این جای تعجب داشت.

وطنخواه عنوان کرد: حملات پرسپولیس بیش از استقلال بود. شاید اگر من هم جای قلعه نویی بودیم محتاط‌تر بازی می‌کردم چون تساوی هم برای آنها خوب بود و صدرنشین باقی می‌ماندند.

وی در مورد غیبت کریمی گفت: اگر او در زمین حضور داشت بازی بهتری را نظاره می‌کردیم اما بازیکنانی که جای او بازی کردند تمام تلاش خود را انجام دادند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد حضور یحیی گل‌محمدی بر روی نیمکت پرسپولیس اظهار داشت: گل‌محمدی از زمانی که آمده بازیکنان با دل و جان کار می‌کنند. به نظرم بهتر بود او به جای مربیان خارجی از بازیکنان سابق پرسپولیس در کنار خود استفاده می‌کرد. فکر می‌کنم اگر پرسپولیس همین طور ادامه دهد می‌تواند جزو سه تیم اول لیگ قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)