شیخ سلمان بحرینی پس از انتخاب به عنوان ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت :‌ اکنون می‌توانیم فصل جدیدی در فوتبال آسیا ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، شیخ سلمان بن ابراهیم که با کسب 33 رای توانست به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد، گفت: وظیفه‌ام متحد کردن کشورهای فوتبال آسیاست تا بتوانیم به سمت رشد و پیشرفت گام برداریم و آینده‌ای مبتنی بر صداقت و هدایت سالم بسازیم. ما اکنون می‌توانیم فصل جدیدی در فوتبال آسیا ایجاد کنیم.

او افزود: شما را به آینده‌ای عدالت‌محور و شفاف نوید می‌دهم. برای رسیدن به ماموریت خود تغییراتی را در AFC ایجاد خواهیم کرد. ماموریت ما ایجاد سازمانی خوب، شفاف‌سازی، سازماندهی فوتبالی و پیشرفت ورزش و حمایت از آن است. به خوبی می‌دانم کنفدراسیون فوتبال آسیا به رییسی قوی و رهبری کاردان احتیاج دارد تا هیبت و آبرو را بار دیگر به آن بازگرداند. چهره‌ای را که الان از ما وجود دارد پاک خواهیم کرد و طرحی نو درخواهیم انداخت. امیدوارم که همه به من اعتماد داشته باشند. به شما گفتم هنوز ماموریت من تمام نشده است. شما را هم دعوت می‌کنم تا جزئی از این ماموریت باشید.

"یوسف السرکال" رقیب شیخ سلمان نیز که در این انتخابات مغلوب او شد گفت:‌ به شیخ سلمان تبریک می‌گویم. رقابت بین ما صادقانه بود و من کاملا از او حمایت می‌کنم.

پس از شیخ سلمان بحرینی که با کسب 33 رای توانست به عنوان ریاست کتفدراسیون فوتبال آسیا برسد، "موراوی ماکودی" تایلندی با 7 و "یوسف السرکال" اماراتی با 6 رای سوم شد.

در این مراسم "سپ بلاتر" و "میشل پلاتینی" حضور داشتند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)